12 اسفند 1393
شماره خبر: 138635

هشدار به فروشندگان حیوانات وحشی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هشدار به فروشندگان حیوانات وحشی در کرج


همه ساله در روزهای پایانی سال و در آستانه ایام نوروز متاسفانه عده ای از افراد فرصت طلب و سود جو در کنار فروش ماهی قرمز ، اقدام به عرضه، نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز برخی از حیوانات وحشی نظیر سمندر لرستانی، لاک پشت، مار، تمساح و .... می نمایند.
در همین راستا مهندس حکیمی معاون مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج اظهار داشت؛ با توجه به ممنوعیت نگهداری، خرید و فروش حیات وحش براساس مواد 7 و 10 قانون شکار و صید، به کلیه متصدیان پرنده فروشی ها و مراکز نگهداری و خرید و فروش حیوانات وحشی و یا افرادی که به صورت سیار مبادرت به این کار می نمایند هشدار داده می شود در صورت مشاهده چنین مواردی توسط بازرسان و مامورین یگان حفاظت، ضمن توقیف حیوانات، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.
حکیمی در ادامه افزود: گشت های مستمر یگان حفاظت محیط زیست به منظور پایش پرنده فروشی ها و مراکز نگهداری و خرید و فروش حیوانات در روز های پایانی سال و ایام تعطیل با همکاری شبکه دامپزشکی کرج، با شدت بیشتری انجام خواهد شد. حکیمی در پایان از کلیه همشهریان و علاقه مندان به حیات وحش تقاضا نمود در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن های 32504962 و 32504905 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود