21 بهمن 1393
شماره خبر: 137422

غربی‌ها منتظر اخبار راهپیمایی 22 بهمن هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

غربی‌ها منتظر اخبار راهپیمایی 22 بهمن هستند


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: کشورهای زورگوی غربی و رسانه‌های استکباری بیش از یک ماه است که منتظر اخبار راهپیمایی 22 بهمن در ایران هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که کشورهای غربی طرح‌های شوم خود برای تسلط کامل بر خاورمیانه را نهایی تصور کرده و هرگز فکر نمی‌کردند که تسلط بر منابع این منطقه روزی از دست آنها خارج شود. وی تصریح کرد: رژیم منفور پهلوی که به طور مستقیم از سوی قدرت‌های زورگوی غربی به ویژه آمریکا و انگلیس بر سر کار آمده بود، در بازی شوم کشورهای استکباری نقش مهمی را ایفا می‌کرد. این مسئول افزود: نقش اصلی رژیم دست‌ نشانده طاغوت، به جای دفاع از منافع مردم و کشور، حفاظت و حراست از منافع غربی‌ها در خاورمیانه بود و با سقوط این حکومت ظالم، تمام معادلات دنیای غرب، نقشه‌ بر آب شد.
روحی یزدی بیان داشت: از سوی دیگر ملت‌های مظلوم در سراسر جهان به ویژه امت اسلامی، با پیروزی انقلاب اسلامی به خود آمده و فهمیدند که قدرت پوشالی استکبار برای همیشه فروریخته است. وی یادآور شد: البته غربی‌ها، سرویس‌های جاسوسی و تروریستی کشورهای غربی و رسانه‌های استکباری آنها در این مدت بیکار نبوده و تمام توان خود را برای محقق نشدن اهداف انقلاب اسلامی به میدان آوردند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: ترور بزرگان و چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی، ترور بیش از 17 هزار شهروند مظلوم ایرانی، تلاش برای تفرقه میان اقوام مختلف، تحریم‌های ناجوانمردانه و غیر قانونی و بالاخره تحمیل 8 سال جنگ به کشورمان تنها گوشه‌ای از توطئه‌های کشورهای غربی است. روحی یزدی ادامه داد: هدف از اینکه استکبار جهانی به طور مداوم علیه ایران توطئه می‌کند، این است که انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسیده و آنها بهانه‌ای برای سرکوب قیام‌ها و اعتراضات ملت‌های ستمدیده را داشته باشند. وی در پاسخ به پرسش در کرج مبنی بر اینکه چرا حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد و گسترش موج بیداری اسلامی در جهان بودیم که الگوی این نهضت‌ها انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد انقلاب اسلامی الگویی برای نهضت‌های مردمی باشد، گفت: طبیعی است که آنها برای مایوس کردن ملت ایران توطئه کرده و اگر روزی ما صحنه را خالی کنیم، به اهداف شوم خود دست پیدا کرده‌اند. روحی یزدی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 افزود: جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین روزهای خود در عرصه بین‌الملی قرار داشته و به همین دلیل بیش از گذشته مردم باید برای دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و دستاوردهای انقلاب خود تلاش کنند. وی اظهار داشت: رسانه‌های غربی و سرویس‌های جاسوسی کشورهای استکباری بیش از یک ماه است که به طور مداوم اخبار ایران را رصد کرده و منتظر فرا رسیدن 22 بهمن هستند تا ببینند توطئه‌های آنها نتیجه داده و یا بار دیگر شکست خورده‌اند. روحی یزدی تصریح کرد: به طور قطع مردم ما در این روز با حضور گسترده در راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با ولایت، پاسخ قاطعی به زورگویی دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود