4 بهمن 1393
شماره خبر: 136224

غربی ها از رشد اسلامگرایی در جهان نگران هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

غربی ها از رشد اسلامگرایی در جهان نگران هستند


امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول الله (ص) گفت:این توطئه بیانگرعمق نگرانی ازغربی ها از رشد اسلامگرایی درجهان است.
حجت الاسلام ' علی اکبر ایمانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: غرب امروز متوجه قدرت اسلام ناب شده و این توطئه را برای تحقیرکردن مسلمانان اجرا کرده است. وی ادامه داد: این پیش بینی خود سران فرانسه است که اگر اسلام به این سمت رشد کند در چهار دهه آینده بیشتر مردم این کشوربه اسلام گرایش پیدا می کنند.
ایمانی اظهار کرد: سران غرب هر روز شاهد افزایش جمعیت مسلمانان درکشورهای خود هستند و آنان به مقابله با اسلام روی آورده اند. وی گفت: امروز داعش و گروه های تکفیری غده های سرطانی و دست آموز غرب برای مقابله با اسلام ناب تشکیل شده اند. امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: خود غربی ها امروز در سوریه به طرفداری از داعش می جنگند و تروریست ها را به کشورهای خودشان برمی گردانند و ضمن آموزش ، آنان را تقویت می کنند. ایمانی افزود: البته غربی ها در دامی که خود ایجاد کرده اند، گرفتار خواهند شد زیرا تقویت ترویست ها در آینده به زیان خود آنها تمام خواهد شد. وی به محتوای نامه مقام معظم رهبری که به جوانان غرب نوشته اندف اشاره کردو گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام، غربی ها خصوصا جوانان را به شناخت بدون واسطه از اسلام و رجوع به قرآن کریم دعوت کرده است. امام جمعه فردیس افزود: در این نامه به دست های پنهانی که می خواهند، دین رحمت و مهربانی(اسلام) را دینی سراسر خشونت و توحش نشان دهند، اشاره شده است. ایمانی افزود: دنیا با چهره رئوف و عطوف دین مبین اسلام پیش از گذشته آشنا خواهد شد . همچنین در پایان مراسم نماز جمعه شهرستان فردیس نمازگزاران در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از مصلای نمازجمعه تا فلکه اول فردیس راهیپمایی کردند. شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود