10 دی 1393
شماره خبر: 134589

حماسه 9دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حماسه 9دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد


فرمانده سپاه استان البرز گفت: مردم ولایتمدار ایران با خلق حماسه 9دی، ضمن بیمه انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ، آتش فتنه انگیزی را در ایران اسلامی به خاکستر تبدیل کردند.
سردار'علی استاد حسینی در همایش 9 دی در مسجد جامع شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ افزود: این حماسه ماندگار موجب برچیده شدن بساط فتنه گران در کشور شد و قدرت وحدت مردم ایران را در برابر دید جهانیان به نمایش گذاشت. وی اظهار کرد: مردم در هشت ماه تلاش فتنه انگیزان که مورد حمایت همه جانبه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند به وضوح دیدند که چگونه عده ای به مقدسات توهین می کنند و برای رسیدن به قدرت به مملکت خیانت می کنند. فرمانده سپاه استان البرز گفت: عوامل فتنه گران در این چند ماه با اجرای طرح های از قبل برنامه ریزی شده هر روز به خیابان ها می آمدند و با ایجاد آشوب برای رسانه های معاند و دشمن خوراک تهیه می کردند.
وی تقلب در انتخابات را فقط یک بهانه پوچ و ساختگی دانست و بیان کرد: آنان با این روش به فکر ایجاد فتنه و پیاده ساختن انقلاب مخملی در ایران بودند که به فضل الهی و بصیرت مردم در نهم دی با شکست روبرو شدند. استاد حسینی از اعتماد ملی و عمومی به عنوان سرمایه های مهم در هر کشور یاد کرد و افزود: مردم ایران پس از تحمل چندین ماه آشوب و هنجار شکنی در هر نقطه ای از ایران اسلامی در روز تاریخی 9دی به میدان آمده و اعلام کردند راه امام و شهدا ادامه دارد و فتنه گران را راهی زباله دان تاریخ کردند. وی ادامه داد: 9 دی سرمایه ای اجتماعی ، ملی و سیاسی است که باید حفظ شود چون در این روز انقلاب اسلامی با بصیرت ملت ایران بیمه شد. فرماندار ساوجبلاغ نیزدر این همایش گفت: روز نهم دی روزبصیرت و میثاق بستن مردم ایران با امام، شهدا و ولایت است چون در این روز پرونده فتنه و تفکر فتنه انگیزی در سرزمین ایران بسته شد. ' ابوالقاسم پالیز گیر ' افزود: مردم زمانی که احساس کردند به باورها، ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان کوشش می کنند تا در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنان دخالت کنند سیل خروشان 9 دی را به راه انداختند . وی بیان کرد: ملت ایران در این روز ماندگار برای دفاع از اسلام، مقدسات، ادای احترام به سالار شهیدان و حمایت از انقلاب اسلامی به حرکت در آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند. وی نظام جمهوری اسلامی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک نظام مردم سالاری دینی ذکر کرد و گفت : این نظام بزرگترین و اصلی ترین هدیه ای است که امام راحل و شهدا به ما اهدا کردند و تا آخرین قطره خون باید از انقلاب و نظام دفاع کنیم. در این همایش خانواده معظم شهدا ٰ مسوولان و سایر اقشار مردم شهرستان ساوجبلاغ حضور داشتند که با سردادن شعارهای انقلابی با ولایت تجدید میثاق کردند. شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قراردارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود