17 آذر 1393
شماره خبر: 133252

تداوم اجرای طرح‌های فرهنگی مقابله با تهدیدهای ماهواره در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تداوم اجرای طرح‌های فرهنگی مقابله با تهدیدهای ماهواره در استان البرز


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) از تداوم اجرای تداوم اجرای طرح‌های فرهنگی با هدف مقابله با تهدیدهای ماهواره در استان البرز خبر داد.
سردار علی استاد حسینی اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب برای اینکه بتوانند به ملت ایران آسیب وارد کنند، رویکرد تهاجم گسترده فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: همانطور که بسیاری از بزرگان انقلاب تاکید فرموده‌اند، جنگ امروز ما در حوزه فرهنگی است و غربی‌ها می‌خواهند با تزلزل در کانون خانواده و به انحراف کشاندن نسل جوان ایران اسلامی، به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. این فرمانده ارشد نظامی افزود: یکی از ابزارهای اصلی دشمنان در اجرای شبیخون فرهنگی، ماهواره است و امروز بیش ده‌ها کانال فارسی زبان به طور متمرکز و بی‌وقفه علیه باورها و اعتقادات مذهبی ملت ایران توطئه می‌کنند. استاد حسینی بیان داشت: برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای به طور مستقیم بنیان خانواده را هدف قرار داده و بر اساس گزارش‌ها و نظرات کارشناسان خبره و جامعه‌شناسان، این برنامه‌ها به دنبال ترویج بی‌بندباری و خیانت در بین خانواده‌های مومن ایرانی هستند. وی گفت: برای مقابله با این تهاجم گسترده و شبیخون ناجوانمردانه، باید از ابزار فرهنگی استفاده کرده و با اتکا به قدرت ایمان و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بومی، مقابله تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: در این راستا طرحی‌های مختلفی از سوی سپاه در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان البرز در دستور کار قرار دارد که اجرای آنها با توان بیشتر تداوم دارد. استاد حسینی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها تحویل داوطلبانه دستگاه‌ها و تجهیزات گیرنده شبکه‌های ماهواره‌ای است و هر خانواده‌ای که به صورت داوطلبانه این تجهیزات را تحویل دهد، یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه می‌گیرد. وی اظهار داشت: این طرح تاکنون در شهرستان‌های مختلف استان البرز اجرا شده و به هر میزانی که مردم داوطلبانه تجهیزات ماهواره‌ای خود را تحویل دهند، آمادگی داریم که گیرنده‌های دیجیتالی به آنها هدیه دهیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود