11 آذر 1393
شماره خبر: 132879

کميته امداد نظرآباد 65 کمک هزينه جهيزيه به نيازمندان پرداخت کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کميته امداد نظرآباد 65 کمک هزينه جهيزيه به نيازمندان پرداخت کرد


در طول 7 ماهه گذشته با حمايت هاي مادي و معنوي کميته امداد شهرستان نظرآباد تعداد 65 کمک هزينه جهيزيه به دختران نوعروس تحت پوشش اين نهاد پرداخت شد.
مجيد اميريان مدير کميته امداد شهرستان نظرآباد با بيان اين خبر اظهار داشت : در اين راستا رقمي معادل يک ميليارد ريال کمک هزينه ‌جهيزيه به صورت نقدي به ‌نوعروسان و تازه ‌دامادهاي کميته امداد پرداخت شده است‌. اميريان به اهميت سنت حسنه ازدواج نيز در آموزه‌هاي ديني اشاره و بيان کرد : در دين مبين اسلام محبوبترين بنا خانواده است و در اين راستا يکي از بهترين انفاقات ، مساعدت مالي به محروماني است که بعلت مشکلات مالي توانايي تشکيل خانواده را ندارند. وي با اشاره به هديه ازدواج اهدايي از سوي کميته امداد گفت : هديه و کمک هزينه جهيزيه مساعدتي است كه طبق شرايط معين ، براي تأمين قسمتي از هزينه‎هاي ازدواج پسران و دختران خانوارهاي مورد حمايت پرداخت مي‎شود .
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان نظرآباد يادآور شد : تأمين مخارج ازدواج و جهيزيه نوعروسان در ميان خانواده‌هاي تحت حمايت کميته امداد يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي آنها در آغاز زندگي مشترک است و نيکوکاران علاقمند ميتوانند با مشارکت در طرح کوثر ، کميته امداد را در رسيدگي بيشتر به زوجهاي جوان نيازمند ياري نمايند .



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود