7 آبان 1393
شماره خبر: 130920

نصب لوله بخاری‌های فنری ممنوع

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نصب لوله بخاری‌های فنری ممنوع


رئیس مرکز اورژانس استان البرز گفت: طراحی لوله‌های فنری به گونه‌ای است که غالبا به طور کامل در فضای طراحی شده بخاری جای نگرفته و احتمال نشتی بیشتری دارد بر این اساس از شهروندان تقاضا می‌شود از لوله‌های ساده که ضریب ایمنی بیشتری دارند، استفاده کنند.
کوروش سلیمی، در ادامه با تاکید بر اینکه مزاحمان تلفنی وقت و انرژی بسیاری از ماموران اورژانس تلف می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه 40 درصد از تماس‌های تلفنی که با مرکز اورژانس استان برقرار می‌شود واقعی نبوده و از سوی مزاحمان انجام می‌شود. وی خاطرنشان کرد: اعزام نیروهای اورژانس به محلی که هیچ مصدومی وجود ندارد وقت و انرژی بسیاری از مجموعه اورژانس استان می‌گیرد. سلیمی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که برقراری تماس‌های غیرضروری تنها باعث تاخیر در خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس به کسانی که واقعاً خدمات اورژانسی نیاز دارند، می‌شود. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نامناسب بودن زیرساخت‌های شهرستان کرج برای ارائه خدمات اورژانسی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در شهرستان کرج در هیچ خیابانی به جز بخشی از خیابان امام خمینی (ره ) خط ویژه وجود ندارد و خط ویژه این خیابان نیز غالباً توسط خودروها مسدود می‌شود.
این مسئول تاکید کرد: رانندگان نیز با خودروهای امدادی همکاری لازم را ندارند و حتی با شنیدن صدای آژیر امدادی نیز مسیر را باز نکرده و حتی حرکت خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که پشت خودروی امدادی قرار بگیرند تا بتوانند راحت‌تر ادامه مسیر دهند. وی یادآورشد: هر چند اورژانس استان البرز با تمام توان تلاش می‌کند تا بهترین و به موقع‌ترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد ولی باید پذیرفت تا زمانی که زیرساخت‌های این حوزه مهیا نشود و مردم نیز همکاری‌های لازم را نداشته باشند مقایسه کیفیت خدمات اورژانسی این شهرستان با برخی کشورهای اروپایی مقایسه‌ای از ریشه اشتباه است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود