8 مهر 1393
شماره خبر: 130246

هدف آمریکا نابودی سرمایه های ملی سوریه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هدف آمریکا نابودی سرمایه های ملی سوریه است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان دراستان البرز هدف آمریکا را از حمله به زیرساخت های سوریه نابودی سرمایه های ملی این کشور دانست.
حجت الاسلام و المسلمین ' محمد حسین روحی یزدی'در نشست ماهانه مسوولان دفاتر نظارت و بازرسی استان البرز افزود: گروه های تروریستی و تکفیری ازجمله داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند و نقش نیروی پیاده نظام آمریکا را بازی می کنند. وی ادامه داد: آمریکا به بهانه نابودی داعش، زیرساخت های کشورسوریه را هدف قرار داده است.
روحی یزدی در بخش دیگری از سخنانش به تحولات کشور یمن اشاره کرد و افزود: برای ایران پیروزی انقلاب یمن جایگاه ویژه ای دارد زیرا سابقه و گرایش یمنی ها به دین مبین اسلام در زمان پیامبر (ص) و علاقه مندی مردم این کشور به اهل بیت (ع) بسیار حائز اهمیت است.
درتایید صلاحیتها هواداری ازجریان فتنه یکی ازخطوط قرمز است
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان البرز گفت: با توجه به دو انتخابات خبرگان و مجلس که در سال 94 پیش رو داریم ، در قانون اساسی برای انتخاب شوندگان شرایطی تعیین شده است . روحی یزدی افزود: این شرایط باید به دقت تحقق پیدا کند و لازم است مصادیق پایبندی و التزام عملی نامزدها به اسلام، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه در همه ابعاد و جهات باشد. وی خاطرنشان کرد: اگر کسی به برخی از شرایط ، مفاهیم و دستورات اسلام و باید و نباید های قانونی ملتزم نباشد ، می توان گفت التزام ندارد. روحی یزدی گفت : شورای نگهبان در هنگام بررسی صلاحیت ها با توجه به موضع گیری ها ، اظهار نظرها ، هواداری ها ، سوابق را بررسی می کند. وی ادامه داد: مفاهیمی که شورای نگهبان برای تشخیص صلاحیت کاندیداها با آن سروکار دارد مفاهیم حقوقی است و مرجع تشخیص برخورداری از آن عناوین و مفاهیم خود شورای نگهبان است و بدانیم که در تایید صلاحیت نامزد ها ، هواداری و همراهی با جریان فتنه یکی از خطوط قرمز است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود