24 شهریور 1393
شماره خبر: 129325

برگزاری مسابقات قرآنی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری مسابقات قرآنی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز


مرحله استانی سومین دوره از مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی وحرفه ای استان البرزامروز در نمازخانه اداره کل با حضور مدیر کل ومسئول ستاد اقامه نماز وحجت الاسلام ستوده وجمعی از همکاران وخانواده ایشان برگزار شد.
مرحله استانی سومین دوره از مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی وحرفه ای استان البرزامروز در نمازخانه اداره کل با حضور مدیر کل ومسئول ستاد اقامه نماز وحجت الاسلام ستوده وجمعی از همکاران وخانواده ایشان برگزار شد. عزیزی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در باب ضرورت واهمیت مسابقات قرآنی ،گرفتاری به انواع مصیبتهای وجنایات جهانی را نتیجه دوری از قرآن واهل بیت دانست وعمل به قرآن وآموزه های دینی وامر به معروف ونهی از منکر راتنها راه رستگاری انسانها بیان کرد در ادامه ایشان با امید به اینکه از عاملان به قرآن باشیم با یاد آوری حدیث گوهر بار از پیامبر اکرم که :همانا اگر توطعه هاوفتنه هامانند قطعه های شب تار شما را در برگرفت بر شما باد که به قران تمسک بجوئید ،این قبیل مسابقات را در سطح سازمان بسیار مثبت ارزیابی کرد وگفت قرآن باید تمام تمام فعالیتهای سازمان را در بربگیرد وجهت وسمت وسوی اهداف سازمان قرآنی باشد .
مسئول ستاد اقامه نماز با بیان اینکه بازار قرآن همواره باید گرم باشد از نحوه اجرای این مسابقات گفتند . در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ستوده با تاکید بر آموزه های دینی،قرآن راشاهراهی برای برون رفت از ظلمات وجهالت دانسته وبا ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی بر تکرار محافل انس با قران در اداره تاکید کردند. لازم به ذکر است که مرحله کشوری این مسابقات در جوار بارگاه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا از بین منتخبین استانهای مختلف کشور برگزار خواهد شد .





ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود