20 مرداد 1393
شماره خبر: 127154

شرکت گسترده مددجويان تحت حمايت کميته امداد البرز در آزمون نهايي طرح قرآن در خانه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شرکت گسترده مددجويان تحت حمايت کميته امداد البرز در آزمون نهايي طرح قرآن در خانه


مدير کل کميته امداد استان البرز از حضور تعداد 700 نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد در آزمون نهايي طرح قرآن در خانه خبر داد.
علي سالارکيا با تاکيد بر اين ‌که در اين طرح مددجويان با مفاهيم و ترجمه قرآن آشنا شدند اظهار داشت : ارتقاء دانش ديني ، مسلط کردن قرآن آموزان بر ترجمه و تفسير قرآن و انس و الفت بيشتر با قرآن در منازل ، از اهداف اصلي اجراي اين طرح است. وي با اشاره به اينکه در اين مقطع ، مرحله نهايي اجراي طرح قرآن در خانه برگزار شد، افزود: در مرحله سوم طرح از تعداد 700 نفر از مددجويان در سنين مختلف آزمون نهايي گرفته شد. اين مسوول گفت : در مرحله اول و دوم طرح قرآن در خانه تعداد 1200 مددجوي تحت حمايت شرکت کردند.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان البرز تصريح کرد: براساس اين طرح ، ابتدا پس از دعوت از خانواده‌هاي تحت حمايت ، نسبت به ثبت نام از خانواده‌هايي که براي انجام فعاليت‌هاي قرآني آماده بودند، اقدام شد. سالارکيا بيان کرد: در اجراي اين طرح براي خانواده هاي مشمول جلسات توجيهي و آموزشي با حضور علماي ديني و قرآن ‌پژوهان برگزار و روند اجراي طرح قرآن در خانه به آنها آموزش داده شد. رييس شوراي مديران کميته امداد البرز يادآور شد: در راستاي اجراي طرح معنوي و ديني قرآن در خانه ، تعداد هزار جلد قرآن از سوي کميته امداد در ميان خانواده‌هاي تحت حمايت توزيع شده است. وي اظهار اميدواري کرد اين برنامه معنوي و ديني به صورت مداوم در استان البرز ودر بين خانواده هاي تحت حمايت کميته امداد اجرا شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود