9 مرداد 1393
شماره خبر: 126667

جاده کرج - چالوس یکطرفه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جاده کرج - چالوس یکطرفه می شود


رییس پلیس راه البرز گفت: به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس فردا (جمعه) 10مرداد ماه از ساعت 11صبح تا سه بامداد روز شنبه مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.
سرهنگ ˈرضا اکبری افزود: این محدودیت ترافیکی که از منطقه دزدبن مرزن آباد اعمال می شود تا ساعت سه بامداد روز شنبه 11مرداد ماه ادامه دارد.
وی گفت: بر اساس این محدودیت، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت هشت صبح روز جمعه 10مرداد ماه تا سه بامداد روز شنبه 11مرداد ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. این مسوول یادآورشد: با توجه به حجم بالای سفر روزشنبه 11مرداد ماه نیز از ساعت 14تا دو بامداد روز یکشنبه 12مرداد ماه تردد وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود . اکبری افزود: همچنین در روز شنبه تردد وسایل نقلیه از ساعت 30/17 تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه 14مرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. وی اظهارکرد: چنانچه بار ترافیکی در محور یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت. اکبری یادآوری کرد: در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس ممنوع است.
رییس پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد. وی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند. استان البرز دارای یکهزارو 500 کیلومتر آزادراه ، بزرگراه ، راههای اصلی و فرعی و روستایی است. محور جاده چالوس بیش از 150کیلومتر است که بیش از نیمی از آن در استان البرز است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود