3 تیر 1393
شماره خبر: 124587

چهارهزارو693 وسیله نقلیه دودزا در البرز اعمال قانون شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

چهارهزارو693 وسیله نقلیه دودزا در البرز اعمال قانون شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا، رانندگان چهارهزارو 693 وسیله نقلیه دود زا و فاقد معاینه فنی خودرو طی سه ماه گذشته در این استان اعمال قانون شدند.
سرهنگ ˈهمایون شریفی ˈافزود: ازمجموع این تعداد، سه هزارو 518 مورد مربوط به عدم داشتن معاینه فنی بود. همچنین یکهزارو 126 مورد مربوط به کامیون های فاقد مجوز بوده است. شریفی گفت: دراین مدت ضمن توقیف 12 وسیله نقلیه دودزا ، پرونده 42 راننده متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد. - اکنون 11 مرکز معاینه فنی خودرو دراستان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ ، سه مرکز درنظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.
شریفی اظهار کرد: طبق قانون، تردد وسایط نقلیه دودزا اعم از خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و این خودروها به پارکینگ منتقل می شوند. وی یادآور شد: با توجه به غلظت آلاینده ها در برخی شهرهای بزرگ کشور از جمله کرج ، طرح برخورد قانونی با صاحبان خودروهای دودزا در استان البرز همچنان ادامه می یابد. رییس پلیس راهور استان البرز گفت: پس از توقیف خودروهای دودزا، صاحبان آنها باید در کمترین زمان به رفع آلایندگی خودرو اقدام کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود