25 خرداد 1393
شماره خبر: 123991

البرزنشینان به دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) و ولایت به پا می خیزند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرزنشینان به دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) و ولایت به پا می خیزند


مشاور و رییس دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: مردم مومن و ولایتمدار این استان برای دفاع از حریم عتبات عالیات و ولایت همایش بزرگ برگزار می کنند.
حجت الاسلام ˈ علیرضا سعیدی افزود: با دنبال جنایات گروه های تکفیری درعراق، در روزهای اخیر بسیاری ازمردم استان البرز برای تعیین تکلیف و فراخوانی علما به دفتر نماینده ولی فقیه دراستان مراجعه کردند که به همین دلیل اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار روز سه شنبه این هفته در مصلای نمازجمعه کرج برگزار می شود. وی ادامه داد: با توجه به فراخوان حضرت آیت الله سیستانی مرجع تقلید جهان اسلام در عراق و سایر مراجع تقلید، بسیاری از مردم استان البرزآمادگی خود را برای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و پاسخ به جنایت های گروهک منحرف داعش اعلام کرده اند. سعیدی تاکید کرد: براین اساس اجتماع مردم استان البرز بین ساعت 17 تا 19 روز سه شنبه این هفته در مصلای نماز جمعه اجتماع خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: درجمع پرشور مردم استان البرز، حجت الاسلام ذالنور از روحانیون کشورو نماینده ولی فقیه در استان حضور خواهند یافت. گروه تکفیری داعش درروزهای اخیر با اشغال چند شهرکشور همسایه و مسلمان عراق ، شمار زیادی از مردم بی گناه این سرزمین اسلامی به شهادت رساند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود