21 خرداد 1393
شماره خبر: 123740

اطلاعات قرآن آموزان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کرج ثبت می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اطلاعات قرآن آموزان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کرج ثبت می شود


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج از برنامه ریزی جدی برای ثبت اطلاعات قرآن آموزان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کرج خبر داد.
حجت الاسلام علی مهدیان با اعلام آغاز کلاسهای حفظ قرآن در کرج گفت: این کلاس ها با استقبال بسیار خوب چهار هزار قرآن آموز در تمامی مناطق کرج تشکیل شده است.
وی از برنامه ریزی جدی برای ثبت اطلاعات قرآن آموزان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کرج خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته حدود شش هزار نفر در این طرح ثبت اطلاعات شدند. مهدیان در ادامه از همراهی 90 نفر مربی جهت این طرح عظیم خبر داد و گفت: با توجه به به استقبال فراوان خانواده ها از این طرح مربیان آمادگی کامل برای طرح حفظ در منازل را نیز اعلام کرده اند.
50 ساعت جلسه هم اندیشی مربیان حفظ قرآنی شهرستان کرج
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج همچنین از تشکیل 50 ساعت جلسه هم اندیشی مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآنی طی 10 روز در آستان مقدس امامزادگان سطح شهرستان کرج خبر داد و افزود: جلسات با حضور تمامی مربیان و بحث و تبادل نظر در خصوص معایب، راهکارهای مناسب جهت برطرف نمودن مشکلات تا پایان سال دوم انجام شد. حجت الاسلام مهدیان افزود: متمم دستورالعمل طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم به اعضاء ستاد و رابطین نیز ابلاغ شده است. وی گفت: این دستورالعمل شامل دو محور حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی بوده که حفظ ترتیبی ابتدا از جزء 30 شروع و پس از جزء تا جزء 29 انجام می پذیرد. حجت الاسلام مهدیان در ادامه حفظ موضوعی را شامل سه سطح یک، دو و سه عنوان کرد و یادآور شد: سطح یک ویژه نوجوانان و مبتدیان، سطح دو ویژه جوانان و بزرگسالان و سطح سه ویژه دانشجویان، طلاب و فرهیختگان است.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود