25 دی 1392
شماره خبر: 114025

تجدید عهد مدیران البرز با امام راحل در 9 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تجدید عهد مدیران البرز با امام راحل در 9 بهمن


رئیس ستاد دهه فجر استان البرز از تجدید عهد مدیران استان البرز با امام راحل در بیعت با رهبری معظم انقلاب در روز نهم بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: مدیران تا هفتم بهمن ماه برای حضور خود به ستاد دهه فجر اطلاع دهند تا مقدمات اعزام فراهم شود.
جلسه ستاد دهه فجر استان البرزه با دستور اصلی تعیین مسیر راهپیمایی 22 بهمن در کرج و فراهم آوردن زمینه های مناسب به جهت حضور با شکوه مردم در جشن پیرزوی انقلاب اسلامی با حضور سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی رئیس ستاد دهه فجر استان البرز، سرهنگ احمد باهک فرمانده ناحیه امام حسین (ع) کرج و محمد تقی ایرانی فرماندار کرج در سالن جلسات باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد. رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در این نشست گفت: عمده ترین حضور مردم در راهپیمای به مناسبت یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه بر طاغوت است که به برکت رهبری حاکمانه و عالمانه امام خمینی (ه) شکل گرفت. حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی ادامه داد: جلسات متعدد با کمیته های 22 گانه استان با هدف هماهنگی برای برگزاری باشکوه جشن های دهه فجر بین دستگاه ها برگزار می شود و ما از هیچ کوششی برای شکوهمندی برنامه ها دریغ نخواهیم کرد. وی همچنین گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مسئولان استان البرز در روز نهم بهمن ماه برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و میثاق با رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حاضر خواهد شد. رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در خصوص مسیرهای جدید راهپیمایی نیز اعلام کرد: مسیر سال های گذشته به دلیل محدودیت و کوتاهی مسیر گنجایش حضور پرشور مردم را نداشت و در این جلسه سه مسیر پیشنهاد شد که میدان سپاه ختم خواهد و البته مسیرهای پیشنهادی پس از تصویب در شورای تامین اعلام خواهد شد.
امام شناسی برای مردم تقویت شود
فرماندار کرج نیز در این جلسه با بیان اینکه حرکت امام خمینی (ره) برگرفه از آموزه های دینی بود و موجب شد یک بار دیگر دنیا به دین باز گردد و برخی ادیان مجدد زنده شوند و به همین دلیل نگاه به انقلاب اسلامی ایران نگاه به یک انقلاب جهانی است. محمد تقی ایرانی ادامه داد: باید امام شناسی را برای مردم تقویت کنیم و یکی راه های تحقق این مهم شناساندن یاران و تبیین جایگاه و اهمیت ولایت برای مردم است زیرا رهبری اساسی ترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود. وی تاکید کرد: تمامی کمیته ها باید با قدرت در برگزاری شکوهمند جشن انقلاب حضور پیدا کنند. فرماندار کرج اظهار داشت: ایران اسلامی در طول زمان پس از پیروزی خود توطئه های فراوانی را سوی دشمان خود دیده است که با رهبری و هدایت حکمیانه رهبر معظم انقلاب به سرانجام نرسیده است.
زیبا سازی اطراف میدان سپاه
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج نیز در خصوص پیشنهاد ایجاد جایگاه در میدان سپاه گفت: ایجاد جایگاه در داخل میدان به دلیل عملیات عمرانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود