14 شهریور 1391
شماره خبر: 11110

صف طولانی مردم چهارشهر البرز مقابل تنها شعبه بانك رفاه محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

صف طولانی مردم چهارشهر البرز مقابل تنها شعبه بانك رفاه محمدشهر

سپیدار آنلاین: صف طولانی مستمری بگیران و سایر شهروندان مقابل تنها شعبه بانك رفاه كارگران محمدشهركرج، از مدتها پیش به یكی از مشكلات ساكنان جنوب استان البرز تبدیل شده است.
آنطور كه برخی مسوولان بانك رفاه البرز و مردم می گویند، این شعبه به ساكنان شهرستان تازه تاسیس اشتهارد ، شهر 120 هزارنفری محمدشهر، منطقه 60 هزارنفری ماهدشت و منطقه 50 هزار نفری مشكین دشت كرج خدمات ارایه می دهد. به گفته مشتریان این شعبه كه اغلب مستمری بگیران صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و سالخودرگان هستند، صف طولانی هر روز از ساعت حدود شش صبح مقابل این شعبه تشكیل می شود. مراجعه كنندگان به این شعبه می گویند: درفصول سرد و گرم سال بر مشكلات آنان در این شعبه افزوده می شود زیرا باید ساعت ها در هوای گرم یا سرد برای رسیدن نوبت به آنان، سختی گرما و سرما را تحمل كنند. صفر قهرمانی یكی از مشتریان این بانك به خبرنگار ایرنا گفت: از بازنشستگان تامین اجتماعی هستم كه از ماهدشت كرج هرماه برای دریافت مستمری خود به این شعبه مراجعه می كنم . وی ادامه داد: كمبود فضا برای استراحت و نشستن مشتریان سبب شده تا اغلب آنان در فضای بیرون شعبه روی خاك ها و پیاده رو بنشینند. قهرمانی گفت:هر مشتری حداقل باید سه ساعت برای انجام امور بانكی خود در این شعبه در انتظار باشدكه این مشتریان سالمند تحمل این شرایط را ندارند.
وی اظهار داشت: كثرت مشتریان نیز سبب شده تا متصدیان شعبه نتوانند با صبر و حوصله به امور بانكی مردم رسیدگی كنند و در نتیجه هر بار شاهد درگیری لفظی بین مشتریان و كاركنان شعبه بوده ام. ' رضا پریچهر ' یكی دیگر از مشتریان بانك رفاه محمد شهر گفت: علاوه بر مستمری بگیران ، حساب های بانكی برخی ادارات از جمله شهرداری محمدشهر مربوط به این شعبه است كه مردم برای دریافت و پرداخت طلب و بدهی های خود از شهرداری با مشكل مواجه هستند. وی اظهار داشت: مسوولیت پرداخت حقوق مستمری بگیران چهار منطقه پرجمعیت استان البرز بر عهده این شعبه كوچك بانك رفاه است و مشتریان از این وضعیت به ستوه آمده اند.
وی گفت : بزودی با تكمیل بیش از 15 هزار واحد مسكونی مهر ، جمعیت شهرماهدشت به یكصد هزار نفر افزایش می یابد درحالیكه این شهر هیچگونه شعبه بانك رفاه ندارد. این شهروند ادامه داد: اكنون چندماهی است كه اشتهارد به شهرستان تبدیل شده لیكن انتظار می رود برای خدمات دهی به ساكنان این شهرستان بویژه دربخش خدمات بانكی چاره جویی شود. 'عباس اصل دهقان ' یكی از مشتریان بانك رفاه محمدشهر گفت : فاصله 60 كیلومتری اشتهارد- محمدشهر را هر ماه برای دریافت مستمری خود را طی می كند. وی افزود: ماندن در صف طولانی این بانك زمانبر است ضمن اینكه بسیاری از مراجعه كنندگان در چند نوبت حضور در این شعبه موفق به انجام امور بانكی خود نمی شوند. دراین حال 'علی صالحی' مدیر روابط عمومی بانك رفاه كارگران استان البرز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تایید كرد كه تنها شعبه این بانك در جنوب البرز پاسخگوی نیاز مردم منطقه نیست . وی گفت : مسوولان استانی بانك رفاه درصدد هستند تا در اسرع وقت یك شعبه جدید این بانك در جنوب البرز دایر كنند. شهروندان جنوب البرز می گویند: با توجه به كثرت مستمری بگیران تامین اجتماعی ،هریك از شهرهای ماهدشت ، محمدشهر،مشكین دشت و اشتهارد نیازمند یك شعبه بانك رفاه هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود