12 مرداد 1391
شماره خبر: 9737

اختصاص 500 میلیون ریال به تکمیل اماکن مذهبی ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

اختصاص 500 میلیون ریال  به تکمیل اماکن مذهبی ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: از سوی کمیته برنامه ریزی ساوجبلاغ مبلغ 500 میلیون ریال برای تکمیل اماکن فرهنگی مذهبی این شهرستان اختصاص یافت.
مصطفی ابی زاده، مسئول اداری و مالی اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ ضمن اعلام این خبر گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوجبلاغ در چهارمین جلسه خود در سال 91 موافقت خود را جهت تخصیص 500 میلیون ریال برای تکمیل اماکن فرهنگی مذهبی این شهرستان اعلام کرد که به منظور تکمیل و تجهیز خانه عالم روستاهای ملک آباد، شهرک علوی، کهریزک، عباس آباد بزرگ و احمد آباد اعتماد الدوله هزینه خواهد شد. وی افزود: اعتبار فوق از محل اعتبارات سرمایه استانی(طرح زکات) تامین می شود.
ضرورت الگو گیری زنان از شخصیت حضرت خدیجه
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) این بانوی بزرگ جهان اسلام را از سادات زنان اهل بهشت دانست. احمدوند، به ضرورت الگو گیری جامعه از شخصیت حضرت خدیجه(س) تأکید کرد و گفت: این بانو قوم و قبیله و ثروت بسیار زیادی داشت اما همه این مسائل را صرف اسلام کرد چون اسلام و حقیقت را یافته بود. وی افزود: شایسته و ضروری است در مورد این شخصیت بزرگ جهان اسلام سخن بگوئیم، تحقیقات لازم انجام دهیم و ابعاد مختلف زندگی وی و اقداماتی که وی انجام داده را برای جامعه تبیین کنیم.
توزیع بیش از 700 جلد کتاب نماز در جلسات قرآنی
محمدی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از توزیع بیش از 700 جلد کتاب با عنوان‌ "نقش نماز در احیای تفکر دینی " نوشته حجت الاسلام ناطقی، در بین شرکت کنندگان در طرح ختم قرآن کریم و همچنین مؤسسات و جلسات قرآنی خبر داد. وی افزود: توجه به قرآن همراه با مطالعه کتاب در حوزه مسائل دین، باورهای اعتقادی را در انسان تعمیق بخشیده و روح ایمان را در انسان بارور می سازد.
کاهش آسیب های اجتماعی در ماه رمضان
حجت الاسلام حسین اولیایی، در بازدید از برخی از حسینیه ها و تکایا با اشاره به نقش ماه میارک رمضان در کاهش تخلفات عمومی و بزهکاری گفت: با شروع رمضان بخش عمده ای از جوانان با خود عهد می کنند دور رفتار خلاف شرع و انسانیت نروند تا جایی که همین شیوه برای آنها عادتی می شود که در ادامه و پس از ماه رمضان راه خیر و صلاح و انسان دوستی در پیش گیرند. کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج افزود: میزان ارتکاب جرم در رمضان به طرز چشمگیری کاهش می یابد و اغلب فرماندهان انتظامی مراکز استان ها از کاهش جرایم در این ماه خبر می دهند تا جایی که بر این باورند این ماه فرصت مغتنمی است تا بتوانند فارغ از پی جویی متعدد تخلفات و انحرافات اخلاقی قدری هم به درون توجه کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود