21 تیر 1391
شماره خبر: 8776

ماه رمضان فرصتی خوبی برای آشنایی مردم با مهارت های كار و زندگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ماه رمضان فرصتی خوبی برای آشنایی مردم با مهارت های كار و زندگی است

مسئول ستاد اقامه نماز سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور گفت: ماه مبارك رمضان فرصت خوبی است تا روحانیون و مبلغان دینی این سازان بتوانند هر چه بیشتر مردم را با مهارت های كار و زندگی آشنا كنند.
حجت الا سلام سعید ملاحسنی ' در حاشیه اولین نشست هم اندیشی روحانیون سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نشست با توجه به سال تولید ملی و حمایت از كار ، تولید و سرمایه ایرانی و با عنایت به نقش ارزشمند این سازمان در ترویج مهارت آموزی در جامعه اسلامی بویژه جوانان برگزار شده است . وی اضافه كرد: ترویج ، معرفی و نهادینه سازی آموزش های فنی و حرفه ای با رویكرد اثر بخشی و تقویت بنیان های ارزشی و دینی جوانان اكنون در این سازمان دست اجرا است و این اهداف در ماه مباركت رمضان تقویت بیشتری پیدا می كند. وی بیان داشت : مهارت آموزی و معرفی این سازمان به مخاطبان با رویكرد ارزشی و فراهم كردن زمینه تبلیغات دینی و همسو با مباحث فنی و حرفه ای از دیگر اهداف برگزاری این نشست است . ملاحسنی تصریح كرد: در این نشست روحانیون همچنین با شیوه های ارتباط موثر با مخاطبین بویژه جوانان آشنا می شوند.
وی گفت: یكی دیگر از اهداف این نشست تبیین ارزشهای نظام دینی و ترغیب مخاطبان و جوانان به یادگیری حرفه و مهارت در زندگی است . به گفته وی ، در اولین نشست هم اندیشی روحانیون سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور كه به مدت دو روز در مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای در كرج برگزار شده حدود 200 نفر از روحانیون این سازمان شركت دارند . این نشست امروز پایان می یابد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود