20 آبان 1397
شماره خبر: 204637

شورای توسعه تعاون بانوان در کشور تشکیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

شورای توسعه تعاون بانوان در کشور تشکیل می شود


مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد: شورای توسعه تعاون بانوان با هدف افزایش مشارکت های این قشر در فعالیت های اقتصادی کشور به زودی تشکیل می شود.
پریچهر سلطانی در نشست تعاون گران با حضور بانوان کارآفرین در استانداری البرز افزود: این شورا با هدف توسعه کارآفرینی، رفع مشکلات بانوان کارآفرین، ارائه آموزش به بانوان در حوزه کسب و کارو بازاریابی در همه حوزه ها شکل می گیرد. وی اضافه کرد: به همین منظور در حال عقد تفاهم نامه ای با وزارت کشور هستیم تا شورای توسعه تعاون رسمیت پیدا کرده و به استانداری های سراسر کشور با هدف همکاری جدی در این زمینه ابلاغ شود. سلطانی ادامه داد: شعار شورای توسعه تعاون مشارکت 30 درصدی بانوان در تحقق توسعه و رشد اقتصادی کشور است. مشاور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در جمعیت فراوان مردان کارآفرین، بانوان کارآفرین کمتر دیده شده اند، خاطر نشان کرد:در برنامه ششم توسعه تمام استانداری ها مکلف شده اند تا برنامه های خود را را برای اجرای عدالت جنسیتی به دولت ارائه دهند.
وی گفت: بانوان کارآفرین می توانند خلاء قانونی و مشکلاتی که در حوزه کارآفرینی وجود دارد را به وزارت صنعت ، معدن و تجارت انعکاس دهند تا در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود