11 اسفند 1396
شماره خبر: 192272

پیشرفت 80 درصدی پروژه مسافربری فرودگاه پیام البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پیشرفت 80 درصدی پروژه مسافربری فرودگاه پیام البرز


مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: برای تغییر کاربری فرودگاه به مسافربری، تاکنون حدود 80 درصد پیشرفت داشته ایم.
، سعید زرندی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کاربری فرودگاه پیام در ابتدا باری و در مرحله دوم آموزشی بود که موافقت نامه مسافربری آن کسب شد. وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری سخت گیری ها و ایرادهای به جایی گرفتند و نزدیک به 60 مورد برای رفع ایراد به ما اطلاع دادند که همه آنها به جز مواردی مانند راه دسترسی، دفن زباله و موارد دیگر که خارج از محدوده فرودگاه بوده برطرف شده اند.
وی ادامه داد: در داخل فرودگاه تلاش کرده ایم تا اقدامات داخلی را با سرعت و دقت به نتیجه برسانیم ، طی روزهای اخیر،سالن مسافری در حال تجهیز است و امیدواریم در 3 ماهه اول سال آینده در صورت تحقق وظایف استان، خبرهای خوشی برای مردم استان داشته باشیم. زرندی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: با پول دولت نمی توان کاری کرد، بنابراین سعی داریم با دادن فراخوان شرایط حضور بخش خصوصی را در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم سازیم. وی ادامه داد: به همین منظور، نخستین اقدام احداث یک مرکز تجاری بوده که از سال گذشته فعالیت آن را شروع کرده ایم.
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، برنامه محور بودن را از مهمترین ویژگی های تیم مدیریتی پیام عنوان و بیان داشت: از همان ابتدای فعالیت تلاش شد تا با ارائه برنامه در یک بازه زمانبندی شده اقدامات لازم را انجام دهیم و با شرایط خوبی که مهیا کردیم، موانع را برطرف و شرایط حضور سرمایه گذار را به راحتی فراهم ساختیم. زرندی افزود: طی این یک سال گذشته توانستیم حدود 70 سرمایه گذار جذب نماییم، این در حالی است که از سال 83 تا 95 حدود 85 سرمایه گذار جذب شده بودند. وی با اشاره به اقداماتی که در دوران گذشته پیام انجام گرفته خاطر نشان کرد: در دوره های قبل متناسب با نیاز، کارهای خوبی انجام شده ، به همین منظور، اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت برای مجموعه در نظر گرفته ایم که برنامه و هدف بلند مدت ما در مدت چشم انداز 5 ساله دیده شده و چشم انداز اهداف کوتاه مدت در واقع اقداماتی بوده که برای سال 96 در نظر گرفته بودیم. زرندی گفت: به همین منظور تلاش کرده ایم تا در اولین قدم منطقه ویژه اقتصادی پیام را معرفی نماییم و در سایه آن پویایی به کل مجموعه تزریق نماییم.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام پروازهای باری را از دیگر برنامه ها و اهداف خود عنوان کرد و گفت: تا این لحظه حدود 40 پرواز کارگو در پیام انجام شده و چشم انداز سالانه ما این است که پروازهای کارگو پیام را به 70 پرواز برسانیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود