21 فروردین 1396
شماره خبر: 176568

افزایش خودسرانه قیمت لبنیات در بازار تخلف است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

افزایش خودسرانه قیمت لبنیات در بازار تخلف است


مدیر کل امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان، ابلاغیه ای مبنی بر تغییر نرخ فرآورده های لبنی صادرنکرده است، بنابر این افزایش نرخ فرآورده‌های لبنی تخلف و مستوجب برخورد قانونی است.
پرویز زرگر» با اعلام این خبر در اولین جلسه تنظیم بازار استان در سال ۹۵ اظهار داشت: هر گونه تغییر یا افزایشی در این ارتباط باید براساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
وی افزود: افزایش قیمت کالاهای پرمصرفی مانند فرآورده‌های لبنی باید با مجوز ستاد تنظیم بازار انجام شود. زرگر تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت محصول در کارخانه های لبنی دردست بررسی است و با متخلفین بر خورد می شود. در این نشست مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت از نوسانات قیمت کالای اساسی استان و مقایسه آن در سطح کشور گزارش داد.همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی از میزان ذخائر کالاهای اساسی بخش کشاورزی و روند تنظیم بازار در ایام پایانی سال گذشته مواردی را مطرح کرد.مدیر سازمان تعاون روستایی نیز از روند تامین و توزیع میوه شب عید اقدامات انجام شده را طرح کرد و اداره کل تعزیزات حکومتی استان نیز گزارش کار داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود