17 فروردین 1395
شماره خبر: 160700

سال 95 جهش در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتری

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سال 95 جهش در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتری


مدیرعامل سایپایدک گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، تلاش خواهیم کرد با جدیت بیشتر در انجام وظایف و نوآوری در کارها، افزایش کیفیت خدمات و همچنین تنوع خدمات به پیشبرد اهداف عالی نظام در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
مصطفی وحیدزاده در نخستین روز کاری سال 95 ضمن استقبال از کارکنان و تبریک سال نو، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال اقدام و عمل و خط مشی ترسیم شده، در برنامه‌ریزی‌های سازمان مورد توجه قرار خواهد گرفت تا با تلاش و جدیت بیشتر، بتوانیم ضمن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مسیر افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش موفق تر عمل کنیم. وی افزود: تکریم مشتری و رضایت مندی و پاسخگویی به مشتریان همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده که تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران ما در سایپایدک و امدادخودرو برای ارائه خدمات امداد نوروزی بیانگر عزم جدی سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان است که امیدوارم در سال جدید نیز همچون سال های گذشته با رشد بیشتری تداوم داشته باشد. وحیدزاده با اشاره به موفقیت‌های سایپایدک در سال 94، یادآور شد: باید با همت و تلاش بیشتر، این مسیر موفقیت را در سال جاری نیز ادامه دهیم تا در پایان سال کارنامه خود را پربارتر کنیم. مدیر عامل سایپا یدک همچنین با تاکید بر بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش و ضرورت توجه به کسب و کارهای نوین در شبکه نمایندگی‌ها، افزود: توجه به خواسته مشتری چه در تولیدات و چه در ارائه خدمات، شرط اصلی موفقیت در دنیای کسب و کار است، لذا باید به سمتی حرکت کنیم که بر اساس نظرات و خواسته مشتری خدمات را ارائه دهیم و در این مسیر رضایت مشتریان باید مبنای اصلی برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر در سال جاری قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود