8 آذر 1391
شماره خبر: 15703

رشد صنعت کشور نیازمند همدلی بیشتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

رشد صنعت کشور نیازمند همدلی بیشتر است

سپیدار آنلاین: رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشتهارد تاکید کرد: صنعت کشور از گذشته تاکنون وارث بی تدبیری بوده است بنابراین رشد صنعت کشور نیازمند همدلی بیشتر است.
سیامک نصیری افشار اظهار داشت: امروز فرصت صادراتی داریم بنابراین باید درست فکر و تصمیم گیری شود و نباید این فرصت را از دست دهیم. وی تصریح کرد: ما قدرت کار، تولید، هوش و تجربه را داریم منتهی یک همدلی گسترده باید وجود داشته باشد. رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشتهارد گفت: در کشورهای خارجی بانک به کمک صنعتگران می آیند ولی در ایران چنین اتفاقی نمی افتد.
برای خرید مواد اولیه باید دلار 3 هزار تومانی پرداخت کنیم
افشار افزود: امروزه برای تامین مواد اولیه باید دلار سه هزار تومانی پرداخت کنیم. وی در خصوص مشکلات شهرک صنعتی اشتهارد افزود: این شهرک نیازمند یک سرویس رفت و برگشت مناسب است و هزینه این سرویس قابل قبول باشد، خیلی از کارگران متخصص از کرج به این شهرک می آیند. رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشتهارد گفت: شهرک صنعتی اشتهارد دارای یک هزار و 800 واحد تولیدی است اما یک بهداری ندارد اگر یک زمانی یک اتفاق برای کارگران رخ دهد یک آمبولانس برای انتقال و جابه جایی وجود ندارد. افشار تصریح کرد: هزینه ای به شهرداری پرداخت می کنیم ولی یک تومان آن هم به ما پرداخت نمی شود و همچنین این شهرک در بحث هزینه های جاری مشکل دارد. وی انتقاد کرد: شهرک صنعتی اشتهارد یک مرکز پسماند ندارد و تولید کننده ها مجبور هستند کیلومتر ها هزینه و طی کنند تا پسماند خود را دفع کنند. رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه قرار بود، راه آهنی در این شهرک ایجاد شود و محصولات از این طریق صادر شود، اضافه کرد: اینکار انجام نشده و همچنین هم اکنون این شهرک مشکل آب دارد و همچنین خیلی از زیر ساخت های این شهرک حل نشده است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود