30 دی 1393
شماره خبر: 136038

دومین آزمون تخصصی نیروهای پاره وقت حقوقی بانک مهر اقتصاد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

دومین آزمون تخصصی نیروهای پاره وقت حقوقی بانک مهر اقتصاد


دومین آزمون تخصصی و دوره آموزشی نیروهای پاره وقت حقوقی بانک مهر اقتصاد، به میزبانی استان البرز و با حضور رییس دعاوی اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد و هیئت همراه در اردوگاه شهید رجایی محمدشهر کرج برگزار شد.
مدیر حقوقی بانک مهر اقتصاد استان البرز در خصوص برگزاری این آزمون گفت: این آزمون برای دومین بار است که در استان البرز برگزار می شود و البرز میزبانی نیروهای حقوقی پاره وقت بانک مهر اقتصاد استان های سمنان، قزوین ،تهران بزرگ را بر عهده دارد. وی افزود : این آزمون جهت به کارگیری کارشناسان حقوقی متخصص و انتخاب کارشناسان برتر برگزار شده است . در ادامه این جلسه اکبر اعزازی با اشاره اجمالی به تاریخچه بانک مهر اقتصاد گفت: بانک مهر اقتصاد در سال 1372 با بخشش ده میلیون ریال از جانب مقام معظم رهبری کار خود را آغاز و امروز بعد از گذشت بیش از بیست سال چنان پیشرفتی کرده است که در حوزه بانکهای خصوصی گسترده ترین و کارآمد ترین شبکه بانکی را با بیش از 800 شعبه در کشور به خود اختصاص داده است. و این امر میسر نمی شد مگر با درایت و خوشفکری مدیران این مجموعه و همچنین همت تمامی همکاران در بانک مهر اقتصاد. رئیس دعاوی اداره کل حقوقی در ادامه افزود: هدف بانک مهر اقتصاد ارائه خدمات به مردم با ارائه تسهیلات مناسب می باشد و این نگاه مستلزم وجود نیروهای دقیق حقوقی و البته پیگیری های مستمردر جهت احقاق حقوق بانک مهر اقتصاد می باشد. اعزازی در ادامه اظهار داشت: بنیاد تعاون بسیج در سال 1379 توانست به موسسه قرض الحسنه بسیجیان و در ادامه در سال 1384 موافقت اصولی برای تبدیل شدن به موسسه مالی و اعتباری را کسب نماید. وی افزود: این مجموعه در مسیر رشد و پیشرفت توانست اساسنامه بانک مهر اقتصاد را در سال 1388 به تصویب شورای پول و اعتبار برساند و در تاریخ 15/7/1391 شناسنامه قانونی خود را دریافت نماید. اعزازی در پایان با اشاره به توفیقات چشمگیر نمایندگان حقوقی ابراز داشت: در بحث نمایندگان حقوقی تا به امروز توفیقات بسیاری حاصل شده است که استان البرز یکی از پیشگامان در این حوزه می باشد که بخش مهمی از این توفیقات را همین نیروهای پاره وقت حقوقی کسب نموده اند و این امر بیانگر بزرگی خانواده بانک مهر اقتصاد بوده که با درایت و همت کارکنانش اعم از ثابت و پاره وقت در راستای تحقق اهداف این خانواده گام بر می دارند.

ميهمان
پاسخ 9/12/1393 - 10:35 حسن اسکندری
با سلام
اگر هر بانک دیگری نیز مثل مهر اقتصاد قرارداد قرض الحسنه می بست و وام می داد و در موقع محاسبه 36درصد حساب می کرد به نظر بنده 800 شعبه که سهل است حتما 8000 شعبه افتتاح می کرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود