5 مهر 1393
شماره خبر: 129990

برگزاری یادواره شهدای جهادگر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برگزاری یادواره شهدای جهادگر در البرز


نخستین یادواره شهدای جهادگر استان البرز با عنوان سنگر سازان بی سنگر در کرج برگزار شد، بیان خاطرات و نجوای فرزند جاودیدالاثر "شاپوری" در این مراسم نورانی برای لحظاتی اشک ها و لبخندهایی را بر چهره حاضران و رزمندگان نشاند.
نخستین یادوراه شهدای جهادگر استان البرز با عنوان " سنگر سازان بی سنگر"با حضور جمعی از مسئولان استان البرز، جهادگران و خانواده های شهدا در سالن اجتماعات موسسه علوم دامی کشور در کرج با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید توسط قاری بین المللی استاد اطهری آغاز شد.
البرز 55 شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرد
در این مراسم مسعود کریمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه این مراسم با همکاری سازمان جهاد و کانون جهادگران استان البرز برگزار شده است، اظهار داشت: باید با ارتباط بین جهادگران نسل قدیم و جدید در کشور از تجربیات جهادگران نسل جبهه ها و انقلاب برای نسل کنونی به نحو احسن بهره گرفت. وی ادامه داد: اگر در هشت سال دفاع مقدس جهادگران از قلل رفیع غرب کشور برای دفاع از میهن اسلامی عبور کردند امروز همسنگران جوانشان با فتح قلل دانش و فناوری پشتوانه ای محکم برای کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری هستند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: جهادگران امروز با تکیه بر تولید ملی نیز در عرصه های اقتصادی گام های مثبتی برداشته اند. کریمی در پایان سخنان کوتاه خود تصریح کرد: استان البرز در هشت سال دفاع مقدس 55 شهید جهادگر تقدیم به انقلاب کرده است و امیدورایم بتوانیم با فعالیت های جهادی خود در راستای توسعه و پیشرفت کشور ادامه دهنده راه شهدای این عرصه باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود