16 مهر 1391
شماره خبر: 12787

استاندارد البرز در جایگاه سوم نظام پیشنهادات کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

استاندارد البرز در جایگاه سوم نظام پیشنهادات کشور

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره استاندارد البرز گفت: اداره کل استاندارد البرز در جایگاه سوم نظام پیشنهادات کشور قرار دارد.
علی سعادتی در نشست خبری خود که با محوریت تشریح برنامه های این نهاد در هفته استاندارد برگزار شد در ارائه گزارش عملکرد مجموعه در سال 90 اظهار داشت: اداره کل استاندارد البرز در سال 90 موفق به کسب رتبه سوم نظام پیشنهادات در کشور شد. ارتقای چارت اداری از 31 پست به 60 پست، ایجاد فضای مناسب اداری، نصب راه بند ورودی اداره کل، تجهیز سالن کنفرانس، راه اندازی سیستم پیامک و راه اندازی سیستم ارائه پیشنهادات و نظرات، تکمیل بانک اطلاعات مسئولان کنترل کیفیت، شناسایی سه هزار واحد تولیدی در استان از جمله اقدامات صورت گرفته این نهاد در سال 90 بوده که سعادتی به آنها اشاره کرد. وی تکمیل مستندات جشنواره شهید رجائی را یکی از اقدامات چشمگیر این مجموعه عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 26 جلسه تحول اداری به صورت هفتگی و هشت جلسه بهره وری به صورت ماهیانه در این اداره کل برگزار شد که نتیجه آن جمع آوری و تکمیل مستندات کامل و جامع و ارائه آن به جشنواره شهید رجائی و در نهایت انتخاب به عنوان دستگاه برتر اجرایی استان شد. سعادتی همچنین تشکیل کمیته صیانت، برگزاری همایش مدیریت بحران، تبدیل وضعیت کارکنان انتقال از تهران (10) نفر، خرید سامانه پیامک هوشمند، راه اندازی پورتال اداره کل و راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات سامانه 1517 برای اولین بار در بین استان های کشور و در البرز را از دیگر اقدامات شایان ذکر این اداره کل در سال 90 عنوان کرد.
ضایعات کمتر، نتایج بهتر و افزایش کارآیی با استانداردها
مدیرکل اداره استاندارد البرز با اشاره به اینکه در تقویم جهانی 14 اکتبر روز جهانی استاندارد است 17 تا 23 مهرماه را هفته استاندارد در ایران و ضایعات کمتر، نتایج بهتر و افزایش کارآیی با استانداردها را شعار امسال این هفته عنوان کرد. سعادتی با تشریح برنامه های سال گذشته این نهاد در هفته استاندارد از قبیل دیدار با امام جمعه، دیدار با استاندار، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی در دانشگاه ها و صبحگاه مدارس، بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه های کنترل کیفیت و همچنین معرفی و تجلیل برترین های استاندارد در استان گفت: برنامه های امسال هفته استاندارد نیز در همین محورها خلاصه می شود.
روزشمار هفته استاندارد در سال 91
وی اظهار داشت: دوشنبه 17 مهرماه روز اول هفته استاندارد با عنوان استاندارد، کودک و ایمنی است که به مناسبت روز جهانی کودک به این عنوان نام گذاری شده است. سعادتی گفت: دومین روز هفته استاندارد با نام استاندارد و خدمت، سومین روز با عنوان استاندارد و محیط زیست و چهارمین روز تحت عنوان استاندارد و کاهش اثرات و بلایای طبیعی نام گذاری شده است. وی افزود: استاندارد و اقتصاد مقاومتی، استاندارد و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و استاندارد و ضایعات کمترنتایج بهتر و افزایش کارآیی عناوین روزهای پنجم تا هفتم این هفته است.
22 واحد نمونه کیفیت در البرز تجلیل می شوند
مدیرکل اداره استاندارد البرز گفت: امسال و در هفته استاندارد مدیران و کارشناسان حوزه استاندارد البرز با حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی به تشریح عملکرد این دستگاه و همچنین تلاش برای ارتقای سطح فرهنگ توجه به استاندارد خواهند پرداخت. وی مشارکت در برنامه های ویژه روز جهانی کودک، غبارروبی مزار شهدا، حضور کارشناسان در دانشگاه ها و مدارس، دیدار از سالمندان کهریزک، دیدار با امام جمعه و استاندار و همچنین سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه را از مهمترین برنامه های این نهاد در هفته استاندارد عنوان کرد. سعادتی از برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های کیفیت در 30 مهرماه خبر داد و گفت: در این مراسم 22 واحد نمونه کیفیت معرفی و تجلیل می شوند. وی تصریح کرد: این مراسم در 22 مهرماه به صورت ملی برگزار می شود وبه علت ممانعت از تداخل با برنامه ملی استان البرز این مراسم را خارج از هفته استاندارد و در 30 ام مهرماه برگزار می کند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود