2 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 120282 افزایش کیفیت خدمات پس از فروش سایپا در سال 93 سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی [img]http://p-sepidar.ir/uploads/posts/2014-04/1398145069_vahidzadeh.jpg نسخه قابل چاپ برچسب ها: کیفیت, خدمات, افزایش, سایپایدک, برنامههای, مشتریان, اشاره, نیازهای, مدیرعامل, رضایت, سایپا, نمایندگیها, ارائه, نوروزی, خودروسازی, مشتری, بتوانیم, ارتباط, افزود, برنامه مطالب مشابه: 710 نمایندگی سایپا آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خدمات پس از فروش سایپا قابل رقابت با خودروسازان بزرگ است سایپایدک رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش کسب کرد خدمات پس از فروش سایپا گسترده تر خواهد شد پایان طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن