28 مهر 1390
شماره خبر: 2232

1500فرصت شغلي در بخش فرهنگ و هنر استان البرز ايجاد مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

1500فرصت شغلي در بخش فرهنگ و هنر استان البرز ايجاد مي شود

معاون برنامه ريزي و اشتغال اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي البرز گفت: بر اساس ظرفيت هاي موجود در عرصه فرهنگ و هنر اين استان ، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايجاد 1500 فرصت شغلي را در برنامه هاي خود در سال جهاد اقتصادي قرار داده است.
'اسداله جعفري جلوه' افزود: براين اساس لازم است تا رسيدن به هدف مذكور و تحقق برنامه ريزي انجام شده، از ظرفيت هاي مراكز تحت پوشش و داراي مجوز از اين اداره كل ، بهره گيري بيشتري صورت گيرد.
وي اظهار داشت: برنامه اداره كل براي رسيدن به هدف اشتغال زايي، شناسايي فرصت هاي بالقوه و بالفعل در زمينه اشتغال و كار آفريني است كه در اين راه ، اخذ اطلاعات و گزارش عملكرد مراكز تحت پوشش، به عنوان اصلي ترين راهكار ارزشيابي و رتبه بندي اين مراكز تعيين شده است.
وي گفت: در حال حاضر اطلاعات مشاغل و افرادي كه بيشتر از يك روز در هفته در مركز فرهنگي فعاليت دارند و براي مراكز و كارفرمايان، امكان بيمه نمودن ايشان فراهم نشده است، بعنوان (فرصت بالقوه شغلي ) تعيين شده است.
جعفري جلوه افزود: به منظور فراهم آوردن شرايط كارآفريني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي البرز اقدام به اعطاي تسهيلات به اهالي فرهنگ و هنر اين استان نموده كه شامل همه مراكز و مجموعه هايي خواهد بود كه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز گرفته باشند و استقرارشان در استان البرز باشد.
وي در ادامه از كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد ، مؤسسات قرآني ،موسسات فرهنگي و هنري اعم از تك منظوره و چند منظوره ،كانون هاي تبليغاتي، آموزشگاه هاي هنري، چاپخانه ها، انتشارات و مطبوعات به عنوان بخشي از اين مراكز نام برد.
وي در پايان گفت: مراكز فرهنگي و هنري لازم است ضمن مراجعه به سامانه اطلاع رساني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز به نشانيwww.Ershsadealborz.ir نسبت به دريافت و تكميل فرم اخذ اطلاعات مشاغل ايجاد شده در حوزه فرهنگ و هنر استان البرز اقدام كنند.




منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود