27 مهر 1390
شماره خبر: 2213

گرايش شهروندان به استفاده از ناوگان تاكسيراني اتفاقي نيست

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

گرايش شهروندان به استفاده از ناوگان تاكسيراني اتفاقي نيست

مدير عامل سازمان نظارت بر تاكسيراني كرج گفت: گرايش شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي در قالب تاكسي اتفاقي نيست.
'كريم افشار' افزود: زمينه هاي ترغيب شهروندان و روي آوردن آنان به استفاده از خدمات حمل و نقل عمومي بر اساس سياست ها و برنامه ريزي هاي مدون مديريتي محقق شده است.
وي حمايت هاي مسوولان مجموعه مديريت شهري اعم از شهرداري و شوراي اسلامي شهر همچنين مساعدت هاي استاندار به عنوان رئيس شوراي سازمان تاكسيراني را در فراهم آوردن زمينه هاي گرايش شهروندان به استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي موثر دانست.
افشار عملكرد سازمان تاكسيراني در اجراي برنامه ها و طرح هاي تعيين شده اين سازمان را مثبت ارزيابي كرد و افزود: هدف نهايي از اجراي برنامه هاي تدوين شده سازمان جلب رضايت شهروندان از خدمات سازماني است.
نايب رئيس هيات مديره اتحاديه تاكسيراني شهري اهميت حمل و نقل در سرويس دهي به مسافران به خصوص در زندگي روزمره شهري را يادآور شد و عنوان كرد: استفاده حداكثري از ناوگان حمل و نقل عمومي كاهش ميزان آلايندگي هاي شهري اعم از صوتي، آب و هوا، بهداشت رواني همچنين كاهش ترافيك و در مجموع كمك به توسعه اقتصادي را شامل مي شود.
افشار رسالت حمل و نقل وسايل نقليه عمومي با محوريت تاكسي را مهم ارزيابي كرد و گفت: ناوگان تاكسيراني بايد در سطح شهر به صورت مستمر و دائم فعاليت و اقدام به جابه جايي مسافرين در هر نقطه شهر كند.
اين مسوول تامين امنيت، رفاه و آسايش مسافرين هنگام سفرهاي درون شهري را از اهداف برتر و اولويت دار سازمان تاكسيراني دانست و خاطرنشان كرد: اين مهم به شكل جدي از سوي مسوولان اين سازمان پيگيري مي شود.


منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود