26 مهر 1390
شماره خبر: 2186

برگزاری جشنواره سربازان خمینی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

برگزاری جشنواره سربازان خمینی در البرز

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز از برگزاری جشنواره نوجوانان حسینی، سربازان خمینی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان به میزبانی استان البرز خبر داد.
ناصر رجبی امروز اظهار داشت: یکی از افتخارات و سرمایه‌های استان البرز حضور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور در سراسر استان است.
وی افزود: برای مردم ساکن البرز این افتخار کافی است که نوجوانی به نام حسین فهمیده را تربیت کرده و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نیز از وی به نیکی یاد فرموده‌‌اند.
این مسئول تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان امروز به ویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی، انتقال پیام شهدا و آرمان‌ها و خواسته‌های اصلی ایثارگران صدر انقلاب به نسل جوان است که برای تحقق این مهم باید از ابزارهای فرهنگی بهترین استفاده را برد.
رجبی گفت: در همین راستا امسال برگزاری یادواره سراسری شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید از مدت‌ها قبل در دستور کاری مسئولان اجرایی و فرهنگی استان البرز قرار داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم انجام شده است.
به گفته وی، این یادواره سراسری بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده همزمان با سیزدهم آبان ماه در استان البرز برگزار خواهد شد.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در کنار برگزاری یادواره مهم و سراسری فوق، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز یک جشنواره ملی برگزار خواهد کرد.
رجبی افزود: این جشنواره تحت عنوان نوجوانان حسینی و سربازان خمینی است و به صورت مداوم و طی یک دوره زمانی یک ساله برگزار می‌شود.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکی از فرمایشات امام خمینی (ره) خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب مبنی بر اینکه سربازان من در قنداق‌ها هستند، گفت: امروز سربازان خمینی کبیر (ره) با تمام توان در راه ولایت ایستاده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.
رجبی تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از ایمان جوانان ایران اسلامی هراس دارند و می‌دانند در برابر استقامت و اعتقاد مستحکم این جوانان مسلمان کاری از پیش نخواهند برد.





منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود