25 مهر 1390
شماره خبر: 2160

رفع مشکلات شهری در اولویت شهرداری باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

رفع مشکلات شهری در اولویت شهرداری باشد

رئیس شورای شهر کرج بر رفع مشکلات شهری و توسعه خدمات به مردم از سوی شهرداران تأکید کرد.
محمود دادگو ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف شهرداری کرج اظهار داشت: شهرداران باید توسعه خدمات شهری را در رأس امور خود قرار دهند و کمبودهای مناطق را برطرف کنند.
وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات آنان تأکید کرد و افزود: مسئولان باید فرهنگ تکریم ارباب رجوع را بیش از گذشته مدنظر داشته باشند و این مهم را در دستگاه خود ترویج دهند.
رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: مسئولان باید هر گونه اقدامی را شفاف سازی کرده و با ارائه گزارشات لازم فعالیت‌های انجام شده در حوزه فعالیت خود را برای مردم بازگو کنند.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات لازم برای تکریم ارباب رجوع شفاف سازی و ایجاد بسترهای مناسب خدمات در ادارات است.
وی تصریح کرد: نصب تابلوهای راهنمایی در ادارات از سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری می‌کند.
دادگو با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، گفت: شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی باید بیش از سایر ارگان‌ها کرامت انسانی را مدنظر داشته باشد و تلاش کند این مهم را در بین کارکنان خود ترویج دهد.
رئیس شورای شهر کرج در ادامه بر توسعه خدمات از سوی شهرداری‌ها به مردم تأکید کرد و افزود: شورای شهر نیز برای توسعه این مهم و انجام بهتر وظایف شهرداری حمایت‌های لازم را از شهرداری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: باید خدمات در تمام مناطق به صورت عادلانه و یکسان باشد و مردم در تمام مناطق از خدمات شهری یکسانی بهره‌مند شوند.
دادگو افزود: با توزیع عادلانه خدمات می توانیم گامی اساسی به سوی رفع محرومیت برداریم و در مسیر تحقق اهداف دولت خدمتگزار نیز قدم برداریم.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود