12 مهر 1390
شماره خبر: 1968

طبيعت شهرستانك در قاب عكس قرار مي گيرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

طبيعت شهرستانك در قاب عكس قرار مي گيرد

معاون فرهنگي حوزه هنري استان البرز گفت: عكاسان البرزي طبيعت و پاييز شهرستانك واقع در بخش آساراي كرج را در قاب عكس قرار مي دهند.
'اسماعيل آجرلو' افزود: عكاسان و هنرمندان حوزه هنري البرز در پنجمين تور عكاسي ماهانه ، با حضور در دهكده شهرستانك، پاييز آن را ثبت مي كنند.
وي اظهار داشت: اين برنامه با توجه به استقبال هنرمندان البرزي، از ابتداي سال جاري به صورت منظم و ماهانه در مناطق مختلف با هدف شناسايي و معرفي جاذبه هاي طبيعي و گردشگري استان و به همت واحد هنرهاي تجسمي حوزه هنري برگزار مي شود.
آجرلو، درمورد انتخاب روستاي شهرستانك براي حضور عكاسان گفت: شهرستانك نام دهكده اي در شمال كوه توچال است با طبيعت كوهستاني بكر و آب و هوايي مطبوع كه علاوه بر طبيعت زيبا داراي مكان هاي تاريخي فراواني از جمله كاخ ناصري ، قلعه دزدبند و تپه شنستون است.
معاون فرهنگي حوزه هنري البرز يادآور شد: از ويژگي تورهاي عكاسي، مي توان به حضور اساتيد و كارشناسان اين رشته و برگزاري جلسات مهارت افزايي، پرسش و پاسخ در زمان برگزاري تور و برپايي جلسات نقد عكس با حضور كارشناسان برجسته عكاسي، پس از تور و انتخاب عكس برتر اشاره كرد.
گفتني است؛ پنجمين تور عكاسي حوزه هنري استان البرز روز پنجشنبه، 14 مهرماه برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند تا پايان وقت اداري سه شنبه ، 12 مهرماه با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني www.ArtAlborz.ir و تكميل فرم، نام نويسي كنند.




منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود