16 شهریور 1390
شماره خبر: 1407

مسئولان به فكر توسعه امور خدماتي در كرج باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مسئولان به فكر توسعه امور خدماتي در كرج باشند

شهردار كرج گفت: با توجه به افزايش جمعيت اين شهرستان و نياز آنها به خدمات ضروري است مسئولان به فكر توسعه امور خدماتي در كرج باشند.
سيدعلي آقازاده بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداري از مسير كمربندي مهرشهر كرج اظهار داشت: تكميل پروژه‌هاي عمراني در كرج در اولويت كاري مسئولان شهرداري قرار دارد لذا با تمهيدات انديشيده شده سعي خواهد شد تا پروژه‌هاي نيمه تمام در اين شهرستان هرچه سريع‌تر به مرحله بهره‌برداري برسد.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه هم اكنون 12 طرح عمران شهري در اين كلانشهر آماده بهره‌برداري است، افزود: بهره‌برداري از اين طرح‌ها گامي موثر براي توسعه خدمات‌رساني به مردم و همچنين افزايش سرانه‌هاي خدماتي است.
اين مسئول اين خدمات را شامل طرح‌هاي ورزشي، رفاهي، خدمات شهري و فرهنگي عنوان كرد.
آقازاده تصريح كرد: تلاش مي‌شود تا اقدامات مناسبي براي خدمات‌رساني به مردم در بخش‌هاي مختلف انجام شود تا مردم در آسايش بيشتري زندگي كند.
وي افزود: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرد تا ميزان خدمات عمراني و خدماتي در اين شهرستان با استانداردها مطابقت كند و شهروندان هيچ كمبودي را در اين حوزه‌ها احساس نكنند.
شهردار كرج در ادامه سخنان خود تأكيد كرد: متأسفانه روند برخي از خدمات‌رساني‌ها در كرج با مشكل مواجه مي‌شود كه ضرورت دارد تا مسئولان براي توسعه اين خدمات با شهرداري همكاري‌هاي لازم را داشته باشند.
وي افزود: ضرورت دارد تا شهرداران در مناطق مختلف اين شهرستان برنامه‌هاي مناسبي را به منظور ارائه خدمات‌رساني به مردم در نظر بگيرند و با اين خدمات ميزان رضايتمندي مردم را فراهم كنند.
آقازاده گفت: با توجه به افزايش جمعيت اين شهرستان و نياز آنها به خدمات ضروري است مسئولان به فكر توسعه امور خدماتي در كرج باشند.
وي افزود: اختصاص اعتبارات و همچنين توجه به رفع كمبودها از مهمترين اقدامات شهرداري‌ها به منظور توسعه امور شهري است.
شهردار كرج گفت: مردم نيز با مشاركت در امور شهري مي‌توانند، شهرداري را دراجراي برنامه‌هاي خود ياري دهند.
وي در پايان گفت: افتتاح مسير كمربندي مهرشهر كرج يكي از مهمترين خدمات شهرداري به مردم در منطقه چهار شهرداري كرج است چرا كه مي‌تواند مشكلات ترافيكي اين منطقه را رفع كند.



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود