16 شهریور 1390
شماره خبر: 1404

بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري كرج گفت: با اختصاص يك و نيم ميليارد تومان بزرگ‌ترین مرکز گردشگری استان البرز احداث می‌شود.
عباس زارع با اعلام اين خبر افزود: اين اعتبار به منظور ساماندهي رودخانه كرج و ایجاد مرکز گردشگری در این استان تازه تاسیس اختصاص داده شده است.
وي ادامه داد: طي چند سال گذشته مسئولان و شهروندان اين كلانشهر بر ساماندهي رودخانه كرج تأكيد داشتند كه اين مهم به يكي از آرزوهاي ديرينه شهروندان تبديل شده بود.
اين مسئول افزود: به رغم تأكيد فراوان مسئولان و شهروندان، طي سالیان گذشته اقدام خاصي براي تحقق اين مهم انجام نشده بود.
وي عنوان كرد: در اين زمينه طي دو سال گذشته با انتخاب مشاور مربوطه، مطالعات همه جانبه احياي رودخانه كرج و ايجاد فضاي تفريحي و گردشگري در اين منطقه آغاز شد.
زارع يادآور شد: اجراي اين پروژه تأثير عميقي بر چهره كلانشهر كرج دارد و در واقع اجراي پروژه مي‌تواند اقليم جديدي را در منطقه به وجود آورد.
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري كرج ادامه داد: در مطالعات مذكور ايجاد مركز تفريحي، اقامتي، گردشگري و فروشگاهي در حاشيه رودخانه كرج نيز در نظر گرفته شده است.
وي گفت: با اجراي اين طرح و احداث مراكز مذكور، به طور قطع اين منطقه يكي از كم نظيرترين مراكز گردشگري كشور مي‌شود.
اين مسئول افزود: در سال جاري بيش از يك و نيم ميليارد تومان اعتبار به اين اجراي اين پروژه اختصاص داده شده است كه به زودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
زارع اظهار داشت: در اين زمينه لازم است تا تمامي دستگاه‌هاي مؤثر در اين پروژه از شهرداري و سازمان پارك‌ها حمايت كنند تا موانع موجود برطرف شود.
مديرعامل سازمان پارك‌ها و شهرداري كرج اذعان داشت: اجراي اين پروژه‌ها هزينه‌هاي بالايي دارد كه اميد مي‌رود در آينده‌اي نزديك اعتبارات مورد نياز جذب شود.
وي با اشاره به اينكه در اجراي اين پروژه بايد از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي نيز استفاده شود، تأكيد كرد: در واقع بايد زمينه‌هاي جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در كرج فراهم شود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود