12 شهریور 1390
شماره خبر: 1300

رشد فرهنگی استان البرز نیازمند تقویت فعالیتهای قرآنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

رشد فرهنگی استان البرز نیازمند تقویت فعالیتهای قرآنی است

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد فرهنگی استان البرز نیازمند تقویت فعالیتهای قرآنی است و دستگاه ها باید در این خصوص همکاری کنند.
عزیز اکبریان ضمن تاکید بر ضرورت انجام فعالیتهای فرهنگی، دینی و قرآنی افزود: مدیریت صحیح و حمایت از این حوزه ها می تواند بر افزایش سطح آگاهی دینی و فرهنگی جامعه بیفزاید.
وی ادامه داد: همچنین این مدیریت می تواند در ادامه بر رشد فرهنگی استان بیفزاید ضمن اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از سازمانهای فرهنگی، حوزه فعالیت گسترده ای دارد.
این مسئول بیان کرد: استان البرز نیازمند نگاه ویژه فعالیتهای دینی، قرآنی و فرهنگی مضاعف است و باید زمینه های این امر با همکاری دستگاه های ذیربط فراهم شود.
نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: نهادهای فرهنگی این استان باید با همکاری متقابل برای رسیدن به چشم انداز فرهنگی و دینی پیش بینی شده تلاش کنندو این امر ضرورت و اهمیت فراوانی دارد.
اکبریان یادآور شد: از اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز بازدید شد که این امر با هدف افزایش آشنایی با فعالیتهای فرهنگی و دینی این اداره کل صورت گرفت و طی این بازدید از دست اندرکاران این اداره کل قدردانی شده است.



منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود