8 شهریور 1390
شماره خبر: 1252

كلنگ احداث بيمارستان 160 تختخوابي فرديس كرج به زمين زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

كلنگ احداث بيمارستان 160 تختخوابي فرديس كرج به زمين زده شد

بمناسبت هفته دولت ، كلنگ بيمارستان 160 تختخوابي فرديس كرج روز دوشنبه با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار و فرماندار كرج ، معاون فني و عمراني استاندار و سرپرست دانشكده علوم پزشكي كرج به زمين زده شد.
رييس شوراي اسلامي شهر كرج در آيين كلنگ زني اين بيمارستان گفت: مساحت زمين اين بيمارستان 15هزار مترمربع و در محل شهرك 110 فرديس كرج است.
'محمود دادگو' افزود: براي احداث اين بيمارستان 200 ميليارد ريال از محل اعتبارات مسكن و شهرسازي تامين اعتبار شده است.
وي اضافه كرد: همت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهرداري كرج و پيگيري هاي مستمر آنها موجب مهيا شدن مقدمات احداث اين بيمارستان شد.
دادگو با اشاره به رويكرد و سياست هاي شوراي اسلامي شهر كرج مبني بر ارايه خدمات و امكانات رفاهي، اجتماعي، خدماتي و افزايش سرانه هاي بهداشتي و درماني در فرديس كرج گفت: ارايه اين خدمات با توجه به آمار جمعيتي اين منطقه از اولويتهاي مهم شوراي اسلامي شهر كرج است كه اجراي آن به ويژه در فعاليتهاي دوره سوم شوراي اسلامي شهر شتاب گرفت.
وي اظهار داشت: تغيير كاربري اين زمين از مسكوني به درماني نقش بسزايي در افزايش سرانه هاي درماني اين منطقه دارد.
رييس شوراي اسلامي شهر كرج تلاش شهردار در احداث بيمارستاني كه سالهاست مورد مطالبه شهروندان منطقه بوده است را يادآور شد و اين اهتمام را در اجرايي شدن اين پروژه مهم ارزيابي كرد.
دادگو با اشاره به پيگيري هاي خبرنگاران كرج مبني بر خلاء سرانه هاي بهداشتي و درماني در فرديس، اظهارداشت: موضوع احداث بيمارستان از بحثهاي مهم اصحاب رسانه در سالهاي اخير بود كه خوشبختانه اين مهم با درايت و انديشمندي مجموعه مديران و مسوولان منتج به نتيجه مطلوب شد.
رييس شوراي اسلامي شهر كرج در ادامه، توسعه و گسترش فضاي سبز كرج را از مهمترين سرفصل هاي كاري شوراي اسلامي شهر كرج خواند و گفت: اختصاص پنج ميلياردريال اعتبار براي ايجاد فضاي سبز حاشيه بيمارستان از جمله اقدامات شورا براي تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص توسعه سرانه فضاي سبز است.
دادگو بيان داشت: بر اساس طرحي كه از سوي شهرداري كرج براي احداث پارك ارايه شده ، قسمت هاي مختلفي از جمله شهربازي كودكان و فرهنگسرا نيز در آن ديده مي شود.
وي حمايت مديران منطقه اي از جمله فرمانداري كرج همچنين استانداري البرز را در تسريع مراحل ساخت و اجراي پروژه بيمارستان فرديس مهم دانست و اظهار اميدواري كرد: با پيگيري هاي مسوولان ذيربط اعتبارات در نظر گرفته شده براي ساخت بنا از محل پيش بيني شده هر چه سريعتر تامين شود.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود