5 شهریور 1390
شماره خبر: 1156

کاخ‌ شیشه‌ای رژیم صهیونیستی ترک برداشته است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

کاخ‌ شیشه‌ای رژیم صهیونیستی ترک برداشته است

معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز گفت: سران رژیم صهیونیستی در کاخ‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند که ترک برداشته و دیگر امنیتی برای آنها وجود ندارد.
محمدرضا رجبی لحظاتی قبل در حاشیه‌ برگزاری راهپیمایی پرشور و گسترده روز جهانی قدس به خبرنگاران گفت: امروز دیگر دوران زورگویی و ستم به مردمان بیپناه به سر آمده و دیگر مسلمانان ظلم و ستم غرب و شرق را تحمل نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: نشانه این امر حرکت‌های انقلابی است که در ممالک اسلامی آغاز شده و تاکنون چندین نفر از حاکمان فاسد و دست‌نشانده مانند مبارک، بن‌علی و قذافی سرنگون شده‌اند.
این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قیام ملت‌ها علیه حکومت‌های زورگو و استبدادی محدود به کشورهای اسلامی است؟ گفت: کشورهای غربی امیدوار هستند که این حرکت‌ها محدود به ممالک اسلامی در منطقه بوده و خود را مصون از قیام و اعتراض مردم میدانند.
رجبی تاکید کرد: این در حالی است که امروزه ملت‌های مختلف آگاه و بیدار شده و روحیه عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی در میان تمامی ملل مخلتف گسترش یافته است.
وی ادامه داد: ملت‌ها در دنیای امروز آگاه شده و دیگر ظلم و ستم را تحمل نکرده و علیه هر حکومت استبدادی قیام خواهند کرد.
معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز متذکر شد: بنابراین در شرایط کنونی زنگ خطر برای تمام حکام فاسد و مستبد به صدا درآمده و سران زورگو در خطر سقوط قرار دارند.
رجبی خاطرنشان کرد: در این میان حاکمان رژیم صهیونیستی وضعیت به مراتب متزلزل‌تر از دیگر هم مسلکان خود دارند و کاخ شیشه‌ای آنها به شدت ترک خورده است.
وی تاکید کرد: بنابراین رژیم غاصب و منفور صهیونیستی چاره‌ای به غیر تسلیم شدن در برابر خواست و اراده مبارزان فلسطینی ندارند.
رجبی در پایان اظهار داشت: امروز رژیم اشغالگر قدس نفس‌های آخر خود را میکشد و وعده الهی پیروزی حق و بر باطل بار دیگر در حال محقق شدن است.
لازم به توضیح است، رجبی در حاشیه این گفت‌وگو به آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان البرز درباره میزان حضور مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: حضور مردم البرز در راهپیمایی بینظیر و کم‌سابقه بوده است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود