5 شهریور 1390
شماره خبر: 1152

پرچم‌های اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

پرچم‌های اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد

پرچم‌های رژیم‌ منفور و غیر قانونی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و همچنین ایالات متحده آمریکا به عنوان مهمترین حامی اشغالگران در سراسر استان البرز به آتش کشیده شد.
راهپیمایان البرزی در شهرستان‌های مختلف این استان از جمله کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با در دست داشتن آدمک‌هایی از سران کاخ سفید و تلاویو، پرچم این دو کشور را به آتش کشیدند.
آتش زدن پرچم کشورهای استکباری و زورگو در راهپیماییهای مختلف مردمی سراسر جهان، نماد و نشانه‌ای از میزان تنفر و انزجار ملت‌ها نسبت به اعمال ضدحقوق بشری و ظالمانه این کشورها است.
بر اساس این گزارش، امروز نیز مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار استان البرز با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس، برای نشان دادن میزان تنفر خود نسبت به اعمال غیرانسانی رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم و بیپناه سرزمین‌های اشغالی و همچنین حامیان این رژیم غاصب، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.
نکته قابل توجه این بود که پرچم‌های فوق در دستان جوانان و نوجوانان نسل سومی انقلاب قرار داشت و آنها پس از آتش زدن نماد ظلم در دنیای ناعادلانه امروز، فریاد الله اکبر سر دادند.
همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های مختلف استان البرز، در حال حاضر ماموران امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر و آتش‌نشانی استان در مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های کرج، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد حضور داشته و اقدام به خدمات‌رسانی به راهپیمایان روزه‌دار می‌کنند.
ضمن اینکه نیروی انتظامی در تمام مسیر راهپیمایی حضوری فعال داشته است، اما امنیت راهپیمایی امروز را مردم روزه‌دار استان البرز به صورت خودجوش تامین کرده‌اند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود