8 اردیبهشت 1392 شماره خبر: 24275 مترو سپیدارآنلاین: گروه یادداشت [thumb]http://p-sepidar.ir/uploads/posts/2013-04/1367140107_dsc_0060-a-copy.jpg نسخه قابل چاپ مطالب مشابه: امکان افزایش دو برابری جابجایی مسافران مترو با افزایش قطار بهرهبرداری از دو ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال در البرز عضو شورای اسلامی شهر کرج: مردم از روند احداث مترو کرج گلایه دارند مترو هشتگرد نیمه اول سال 91 راه اندازی می شود تغییر جایگاه مسافرگیری اتوبوسهای خطوط جنوب شرقی کرج به مقابل درب اصلی مترو ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 09:40 محمد حسین اشرف اسلامی با سلاماز مقاله و دقت نظرتان لذت بردمضمنا مشکل نبود سرویس بهدشتی در بعضی از ایستگاهها هم قابل توجه است امید است در تمام مراحل زندگی موفق باشیدبا احترامدانشجوی شما ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 09:43 محمد حسین اشرف اسلامی با سلامممنون از توجه و دقت نظر شماضمنا مساله عدم وجود سرویس بهداشتی نیز قابل تامل استبه امید موفقیت در تمام مراخل زندگی با تشکردانشجوی شما ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 09:45 محمد حسین اشرف اسلامی بنظر بنده یکی از مشکلات سایت شما مشخص نبودن ارسال یا عدم ارسال نظرات است که سیستم اطلاع رسانی نمی کند ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 10:13 سارا حاجیلو با سلام و خسته نباشیدمن مقاله شما را مطالعه کردم بسیار آموزنده بود و کاملا موافق هستم. باید بتوان فرهنگ استفاده از وسایل عمومی را به همراه خدمات ارائه شده ارتقا داد. با تشکر از شما من سارا حاجیلو دانشجوی درس مدریت مالی واحد دانشگاه پیام نور تهران غرب هستم. ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 17:42 طاهره سادات ذوالفقاری سلام استاد گرامی مقاله را حواندم خیلی عالی بود . ميهمان پاسخ 28/02/1392 - 22:30 سمانه بهمني بسمه تعالي ضمن تشكر از توجه به جا و جامع حضرتعالي به مسئله (معضل) حمل و نقل عمومي ، به دو نكته ديگر اشاره ميگردد: 1-نبودن نظارت و پاسخگو نبودن مسئولين در خصوص كيفيت و كميت مترو2- به روز نبودن تجهيزات و يا استفاده از تكنولوژي هاي قديمي كشورهاي پيشرفتهدر نهايت با توجه موارد و مشكلات مطرح شده مي طلبد تا متخصصان و مسئولين محترم همچون شما با سرعت و هميت بيشتري نسبت به برطرف كردن مشكلات حمل و نقل عمومي بخصوص مترو وارد عمل شوند. ميهمان پاسخ 29/02/1392 - 17:39 راضيه عبدلي با عر ض سلا م به استاد گرامينظر من راجبه واگن هاي متر است كه به علت فرسودگي بايد تعويض شود ولي بخاطره هزينه هاي سنگين اين اتفاق نمي يوفتهو همين امر باعث اتلاف وقت خرابي هاي متوالي صورت مي گيرد ميهمان پاسخ 3/03/1392 - 16:42 محمد مهدی فیروزی استاد عزیز . . سلاموقتی وارد فضای متروی تهران میشم . . در حقیقت یه فضای زیبا دیده میشه . این زیبایی تا وقتی به چشم میاد که صدا ها و تصاویر زننده به چشم میاد . .وقتی چند پله پایین میایم صدای عطر فروش ها و فروشندگانی که انگار به اجبار میخوان کالاهاشونو بفروشن به گوش میرسه . وقتی از این مرحله رد میشیم فرهنگ پایین بعضی از شهروندان دیده میشه . کارت های رنگارنگ مترو روی دستگاه های تایید اعتبار جا گذاشته میشه یا روی زمین یا بین ریل های قطار ریخته میشه . از این مرحله هم که در بشید میرسید به جمعیتی که فرهنگ سوار شدن و پیاده شدن ندارند و خدا نکنه یه لباس شیک و کفش های تمیز پوشیده باشید . از این مرحله هم که رد بشید تازه میرسید به غول مرحله آخر . . فال فروش ها . . تکدی گران . . و فروشندگان دوره گرد که باید واسشون قسم و آیه بیارید که دست از سرتون بردارن . فرهنگ سازی صورت نمیگره . . بیشتر سعی میشه که تبلیغات خیلی خوب به چشم بیاد .متاسفانه یک وسیله بسیار خوب و حیاتی مثل مترو به همین راحتی باعث آزار و اذیت شهروندان میشه . . البته مشکلاتی دیگری هم در وسایل نقلیه عمومی هست که حقیقتش بیانش پر رویی و جسارت میخواد .از شما ممنون و متشکرم که به مشکلات شهر نگاه میکنید و از همه مهمتر میبینید و بیان میکنیددانشجوی شما در رشته مدیریت بازرگانی - درس مدیریت مالی - دانشگاه پیام نور ميهمان پاسخ 3/03/1392 - 16:45 محمد مهدی فیروزی استاد عزیز . . مشخص نمیشه که نظرات برای شما ارسال میشه یا نه ميهمان پاسخ 3/03/1392 - 16:46 محمد مهدی فیروزی استاد عزیز . . سلاموقتی وارد فضای متروی تهران میشم . . در حقیقت یه فضای زیبا دیده میشه . این زیبایی تا وقتی به چشم میاد که صدا ها و تصاویر زننده به چشم میاد . .وقتی چند پله پایین میایم صدای عطر فروش ها و فروشندگانی که انگار به اجبار میخوان کالاهاشونو بفروشن به گوش میرسه . وقتی از این مرحله رد میشیم فرهنگ پایین بعضی از شهروندان دیده میشه . کارت های رنگارنگ مترو روی دستگاه های تایید اعتبار جا گذاشته میشه یا روی زمین یا بین ریل های قطار ریخته میشه . از این مرحله هم که در بشید میرسید به جمعیتی که فرهنگ سوار شدن و پیاده شدن ندارند و خدا نکنه یه لباس شیک و کفش های تمیز پوشیده باشید . از این مرحله هم که رد بشید تازه میرسید به غول مرحله آخر . . فال فروش ها . . تکدی گران . . و فروشندگان دوره گرد که باید واسشون قسم و آیه بیارید که دست از سرتون بردارن . فرهنگ سازی صورت نمیگره . . بیشتر سعی میشه که تبلیغات خیلی خوب به چشم بیاد .متاسفانه یک وسیله بسیار خوب و حیاتی مثل مترو به همین راحتی باعث آزار و اذیت شهروندان میشه . . البته مشکلاتی دیگری هم در وسایل نقلیه عمومی هست که حقیقتش بیانش پر رویی و جسارت میخواد .از شما ممنون و متشکرم که به مشکلات شهر نگاه میکنید و از همه مهمتر میبینید و بیان میکنیددانشجوی شما در رشته مدیریت بازرگانی - درس مدیریت مالی - دانشگاه پیام نور ميهمان پاسخ 17/03/1392 - 08:27 مونا اویسی سلام استاد از شما خیلی تشکر میکنم به خاطر این همه توجهی که به مشکلات مردم دارید ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن