12 خرداد 1394
شماره خبر: 143174

در غروب خورشید

سپیدار‌آنلاین: گروه یادداشت

در غروب خورشید


در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام تاریخی 15 خرداد، یادداشتی به قلم مشاور شهردار و مدیر هسته گزینش شهرداری کرج با عنوان «در غروب خورشید» به دست مان رسیده است که با هم می خوانیم:
این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست
مقام معظم رهبری
من نمی دانم با چه دلی و جرأتی سیاه پوش کردند مساجد را. با چه دلی برای امام حجله عزا بسته اید و عکس امام را در آن گذاشته، آیا دلتان آمد؟ آه دیدید چه شد بی پدر شدیم، خمینی رفت، ای آسمان خون گریه کن، به خورشید بگویید خاموش شود، گلها پرپر شوید، قلبها بسوزید. او دیگر نمی آید، دیگر نوای دلنشین از جماران به گوش نمی رسد، دگر شب بدون نماز شبش صبح می شود،دگر بعد از نمازهایمان آهنگ دلنواز خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار فضای مصلا را عطر آگین نمی کند،خدایا ما چه کردیم که این چنین شد،او خود رفت، تو او را بردی یا کارهای ما،خون جگرش، خار چشمش، یا استخوان گلویش او را برد؟ اماما ای روح پرفتوح، خدا شاهد است لحظاتی در جبهه ها سرماها یا گرماهای طاقت فرسا بی تابمان می کرد صدای روح بخش تو توانمان می داد. خدا گواه است خستگی کیلومترها پیاده روی جهت انجام فرمان تو با یک بار دیدن عکست از جانمان بیرون می رفت.خدا داند که با یاد تو هنگام تیر و ترکش خوردن حتی جرأت یک آه گفتن را به خود نمی دادیم، به عشق تو به خاطر خدا تحمل می کردیم. ای کاش ما هم با دوستان شهیدانمان رفته بودیم تا هم در این دنیا با تو باشیم هم در آن دنیا و این فاجعه را نمی دیدیم.
ای کاش کور و کر بودیم تا دوری رفتنت را نمی دیدیدم و نمی شنیدیم. خدایا خداوندا به خودت قسم جای خالی رسول الله (ص) را احساس کردیم. بوجودت قسم که شهادت حضرت علی(ع) و داغ فاطمه (س) را چشیدیم. خدایا ما اگر لایق نبودیم تو کریم بودی پس چرا؟ یا الله عاجزانه از تو تقاضا می نماییم که فرج حضرت بقیه الله را دستور فرما تا انقلاب و اسلام جانی تازه بگیرند.
خدایا تو خودت قوت قلبمان و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای را برایمان حفظ کن. سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را به امت سلحشور ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.
عباس ميــري

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود