18 مرداد 1391
شماره خبر: 9981

اردو در کرج موقتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اردو در کرج موقتی است

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: برپایی اردوی آماده‌سازی در کرج موقتی است و نمی‌خواهیم تمام تمرینات خود را در این شهرستان برگزار کنیم.
مهدی تارتار در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل تیمش در منطقه محمد شهر کرج اردوی آماده‌سازی برپا کرده؟ اظهار داشت: همان طور که همه می‌دانند، دیدارهای گهر به دلیل عدم امکانات در استان لرستان و شهرستان‌های خرم‌آباد و گهر در کرج برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: این یک اتفاق نادر است که تیمی بازی‌های خود را چند صد کیلومتر دورتر از ورزشگاه خانگی و استان خود برگزار کند.
تا ابد نمی‌توانیم در کرج بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود افزود: به هر حال این مشکلات وجود دارد و ما مجبور هستیم تمام دیدارهای خانگی خود را در کرج برگزار کنیم. تارتار تاکید کرد: البته این وضعیت تا ابد نمی‌تواند ادامه یابد و باید مسئولان ورزش استان و مدیران ارشد ورزشی فکری برای رفع این مشکل داشته باشند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی اردویی آماده‌سازی در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه لیگ برتر ما باید در هفته پنجم به مصاف ذوب‌آهن برویم و در این دیدار میزبان هستیم.
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود ادامه داد: با توجه به اینکه تا زمان برگزاری این بازی در روز 27 مرداد فرصت خوبی در اختیار داریم، تصمیم برای افزایش آمادگی و هماهنگی بازیکنان تصمیم به برگزاری یک اردو آماده‌سازی گرفتیم. تارتار افزود: با توجه به اینکه باید در کرج به مصاف ذوب‌آهن و دیگر حریفان برویم، طبیعی است که بهترین مکان برای برپایی اردو شهرستان کرج و استان البرز است. وی تاکید کرد: البته این اردو موقتی است و پس از چند روز روال تمرینات ما به صورت عادی باز می‌گردد. لازم به توضیح است، هم اکنون تیم فوتبال گهر دورود در مجموعه ورزشی 22 محمد شهر از توابع شهرستان کرج در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود