9 مرداد 1391
شماره خبر: 9594

تكواندو كار استان البرز به طلای المپیك 2012 چشم دوخته است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تكواندو كار استان البرز به طلای المپیك 2012 چشم دوخته است

سپیدار آنلاین: سرپرست هیات تكواندو استان البرز گفت : ' یوسف كرمی ' تكواندو كار این استان است با توجه به تجربه و داشتن انگیزه بالا، به دنبال كسب مدال طلای المپیك 2012 لندن است.
' محمد نوذری ' افزود: كرمی اكنون برنامه های تمرینی اردوی آمادگی را در خانه تكواندو تهران با هدایت فریبرز عسگری دنبال می كند. وی افزود: كسب مدال طلای این دوره از المپیك برای كرمی كه مدال برنز المپیك 2004 آتن را در كارنامه ورزشی داشته و كوله باری از تجربه را دارد ، دور از انتظار نیست .
وی اضافه كرد: كرمی همیشه در جمع تكواندو كاران گفته كه المپیك یك مدال طلا به من بدهكار است و دیر یا زود باید این مدال را به گردن من آویزان كند. نوذری بیان داشت : تاكنون این تكواندو كار ملی پوش البرزی 40 مدال رنگارنگ را در عرصه های آسیایی ، جهانی و بین المللی كسب كرده كه اغلب این مدالها طلا هستند. وی تصریح كرد: كرمی متولد سال 1362 بوده و از 10 سالگی تاكنون در رشته تكواندو به آموزش و تمرین مشغول بوده است و توانسته با حمایت مربیان خوب این رشته ورزشی بویژه اردوهای تیم ملی تكواندو به این موفقیت های یاد شده برسد. نوذری یادآورشد: یوسف كرمی همراه با سایر اعضای تیم ملی تكواندو و مسوولان فدراسیون جمعه دوازدهم مرداد ماه جاری عازم رقابت های 2012 المپیك لندن می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود