3 مرداد 1391
شماره خبر: 9321

برای میزبانی از سرخابی ها کرجی ها منتظر استادیوم 50 هزارنفری باشند!

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سپیدار آنلاین: رییس هیات فوتبال البرز در اظهار نظری ، راه حل میزبانی از سرخابی ها را احداث استادیوم 50 هزار نفری در کرج اعلام کرد
محمود محمودی رئیس هیات فوتبال استان البرز اعلام کرد: متاسفانه تلاش‌های ما نتیجه نداد و در این فصل نیز سرخابی‌ها به کرج نمی‌آیند. محمودی در پاسخ به این پرسش که مهمترین بهانه برای برگزاری دیدارهای استقلال و سایپا در کرج چیست؟‌ ، گفت: در جلسه شورای تامین می‌گویند استقبال بسیاری از این دیدارها می‌شود و ورزشگاه انقلاب نیز گنجایشی در حدود 13 تا 15 هزار نفر را بیشتر ندارد. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که حدود 40 هزار نفر از دیدارهای سایپا با سرخابی‌ها استقبال کنند و به دلیل عدم گنجایش ورزشگاه انقلاب مسئولان ارشد با حضور استقلال و پرسپولیس در کرج موافقت نکردند.
باید به فکر احداث ورزشگاه 50 هزار نفری باشیم
رئیس هیئت فوتبال استان البرز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای رفع ریشه‌ای این معضل چه باید کرد؟، گفت: ما چاره‌ای به غیر از احداث ورزشگاهی با گنجایش 50 هزار نفر در کرج نداریم. محمودی گفت: اگر مسئولان استانی می‌خواهند استقلال و پرسپولیس به کرج بیایند، باید شرایط آن را هم فراهم کنند که نخستین نیاز ورزشگاه 50 هزار نفری است.



منبع: شبکه خبری البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود