31 تیر 1391
شماره خبر: 9180

تصمیم گیری جدید در خصوص ادامه بازیهای گهر زاگرس در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تصمیم گیری جدید در خصوص ادامه بازیهای گهر زاگرس در کرج

سپیدار آنلاین: در پی درگیری هواداران دو تیم فوتبال گهر زاگرس و ملوان انزلی با یکدیگر هیئت فوتبال استان البرز در خصوص ادامه دیدارهای گهر تصمیم گیری جدیدی خواهد کرد.
در دیدار شب گذشته گهر و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر که به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد اتفاقات ناخوشایندی اتفاق افتاد.
در این دیدار درگیری شدیدی میان هواداران دو تیم اتفاق افتاد که با وساطت نیروی انتظامی این درگیری غائله پیدا کرد اما با این حال چند نفر مصدوم شدند و راهی بیمارستان شدند. استقبال از این دیدار با اینکه هیچ کدام از دو تیم از استان البرز نیستند، بسیار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود. محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات این دیدار گفت:برای این دیدار هیئت فوتبال استان البرز تمامی تدابیر لازم برای امنیت این بازی اندیشیده بود اما به یک باره اتفاقات تلخی بوجود آمد و هوادارن دو تیم گهر درود و ملوان با یک دیگر درگیر شدند و در پایان چند تماشاگر با مصدومیت مواجه شدند. وی ادامه داد: استان البرز قصد کمک به تیم درود را داشت ولی با توجه به اتفاقات رخ داده باید برای دیدارهای اینده این تیم تصمیم جدی صورت گرفت. محمودی در پایان یادآور شد: تا صبح فردا حواشی و صدمات وارده به ورزشگاه را به سازمان لیگ برتر گزارش خواهیم داد و و در جاسه ای با مسئولین و شورای تامین استان در خصوص دیدار های آینده این دو تیم تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود