29 تیر 1391
شماره خبر: 9143

برای کسب 3 امتیاز به تبریز می‌رویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای کسب 3 امتیاز به تبریز می‌رویم

سپیدار آنلاین: مدافع جدید سایپای البرز گفت: هدف ما در نخستین بازی لیگ برتر کسب هر سه امتیاز است و برای پیروزی به تبریز می‌رویم.
کاظم برجلو اظهار داشت: پس از ماه‌ها تعطیلی لیگ برتر بالاخره دوازدهمین دوره حساس‌ترین رقابت‌های فوتبال کشورمان از فردا آغاز می‌شود و ما نیز با تمریناتی که انجام داده‌ایم، خود را برای آغاز لیگ آماده‌ کرده‌ایم. وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیریت و کادر فنی،‌ سایپا در این دوره لیگ برتر برنامه‌های زیادی داشته و می‌خواهیم در پایان جزو چهار تیم برتر جدول باشیم. کاپیتان سال گذشته استیل‌آذین که این فصل به سایپای البرز پیوسته است، در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییرات زیادی که در تیم‌ها طی ماه‌های اخیر ایجاد شده است، آیا سایپا شناختی از تراکتورسازی برای مقابله با این تیم دارد، گفت: در هفته‌های نخست این مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد و همانطور که ما شناخت کاملی از تراکتورسازی نداریم، آنها نیز از برنامه‌ها و شیوه بازی سایپا بی‌اطلاع هستند.
شناخت خوبی از بازیکنان تراکتورسازی داریم
برجلو ادامه داد: اگرچه کادر فنی تراکتورسازی تغییر کرده است، اما استخوان‌بندی و ترکیب اصلی آنها تفاوت زیادی نسبت به فصل قبل ندارد و ما نیز شناخت خوبی از تک تک بازیکنان این تیم داریم. وی تاکید کرد: از سوی دیگر هدف سایپا قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ است و به همین دلیل باید در برابر تمام تیم‌ها با قدرت ظاهر شویم. مدافع نارنجی‌پوشان کرجی متذکر شد: برای تیمی که می‌خواهد به این هدف مهم دست یابد، دیگر نباید موضوعاتی چون عدم شناخت کامل از حریف چندان تاثیرگذار باشد. برجلو تاکید کرد: سایپا در برابر تراکتورسازی با امید به کسب سه امتیاز به میدان می‌رود و برای تحقق این امر برنامه‌ریزی لازم را کادر فنی داشته است.
خط دفاع و دروازه‌بان سایپا هماهنگ هستند
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اکثر مدافعان و همچنین دروازه‌بان سایپا نسبت به فصل قبل تغییر کرده‌اند، آیا این تغییرات و به تبع آن ناهماهنگی‌هایی که ایجاد می‌شود در عملکرد دفاعی نماینده استان البرز تاثیری ندارد، گفت: در طول تمرینات توانستیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. برجلو افزود: البته طبیعی است که در چند بازی نخست برخی ناهماهنگی‌ها در خطوط تیم‌ها ایجاد شود که برای همه یکسان است و تلاش می‌کنیم طی چند بازی نواقص موجود در این زمینه را برطرف کنیم. وی در پایان اظهار داشت: به هر حال هدف ما کسب نتیجه در تبریز است و باید با تمام این مسائل مقابله کرده و با تیمی مقتدر به میدان برویم که امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود