28 تیر 1391
شماره خبر: 9127

تیم سبك شوتوكان كاراته البرز در رقابت های كشوری شش پله نزول كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم سبك شوتوكان كاراته البرز در رقابت های كشوری شش پله نزول كرد

سپیدار آنلاین: تیم سبك شوتوكان كاراته استان البرز در رقابت های قهرمانی كشور در سالن ورزشی شهر فریدونكنار استان مازندران با كسب رتبه هشتم نسبت به دوره قبلی شش پله نزول كرد.
شوتوكان هنر رزمی سنتی ژاپنی است. این هنر، سیستمی متشكل از انواع فنون دفاعی و حمله ای است و در آن همه اعضای بدن به عنوان اسلحه و سپر دفاعی مورد استفاده قرار می گیرند. مسوول انجمن سبك شوتوكان كاراته استان البرز روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: كمبود بودجه و امكانات و نیز اعزام نفرات كمتر از جمله عوامل این نزول بوده است.
' داور سلطانی' افزود: انتظار می رود با توجه و حمایت مسوولان استان بویژه ورزشی بتوانیم در آینده با انجام برنامه های اموزشی و تمرینات مستمر بتوانیم در رقابت ها رتبه مناسبی نصیب استان البرز كنیم . وی اضافه كرد: تیم اعزامی از استان البرز در این رقابتها را 10 رزمی كار سبك شوتوكان كاراته تشكیل داد كه ابوالفضل دستوری به عنوان سرپرست و خودم به عنوان مربی هدایت آن را بر عهده داشتیم . وی بیان داشت : گروه سنی نوجوانان در بخش كومیته محمد رضا جمشیدی اول آیدین نقدی ، امیر محمد دستوری ، امیر قاهری و نیما ملا احمدی مقام سوم ، كاتا نوجوانان علی یزدی و سید حسین شفیعی دوم ، جوانان كومیته روزبه غلامی رتبه سوم را كسب كردند. سلطانی یادآورشد: در این رقابت ها كه به مدت دو روز و شركت رزمی كاران سبك شوتوكان كاراته استانهای كشور در سالن ورزشی شهدای شهر فریدونكناز استان مازندران برگزار شد، استانهای مازندران ، فارس و قزوین رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. به گزارش خبرنگار ایرنا ، اكنون در استان البرز بیش از10 هزار كاراته كا، 68 داور و 350 مربی ساماندهی شده است كه 40 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود