6 تیر 1391
شماره خبر: 8270

انتقال منویات رهبری وظیفه ماست

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انتقال منویات رهبری وظیفه ماست

سپیدار آنلاین : نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، هدف از جمع آوری منویات رهبری را آشنایی بیشتر قشر جوان با منویات رهبری دانست.
نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، هدف از جمع آوری منویات رهبری را آشنایی بیشتر قشر جوان با منویات رهبری، ایجاد بستر ارتباط و تعامل فعالین و گروههای اجتماعی با یکدیگر ، جریان سازی اجتماعی در راستای تحقق اهداف ، جذب جوانان علاقمند عنوان کرد و ابراز داشت: این طرح شامل چند کاراکتر است که اولی ایجاد شبکه اجتماعی می باشد ، شبکه های اجتماعی یکی از مکانهای مناسبی است که با توجه به بانک اطلاعات از کلیه فعالین در حوزه های مختلف می توانند در آن فعالیت داشته باشند و از دیگر برنامه های این طرح می توان به فعالین فرهنگی – اجتماعی جوان ، تشکل های فعال در حوزه منویات رهبری در کلیه استانها و شناسایی سریع در کلیه حوزه های ، شناسایی دغدغه های رهبری و ... .اشاره کرد. خلیلی افزود: ایجاد بانک اطلاعات رهبری و نخبگان جوان و پیشکسوت می توانند جامعه را هر لحظه به کمال نزدیک نمایند.
نماینده مدیرکل در امور جوانان در پایان تصریح کرد: برای اولین بار در ایران سند راهبردی منویات رهبری در حوزه ورزش و جوانان در حال انجام شدن است و در همین راستا منویات رهبری هرچه اصولی تر در اختیار جامعه قرار گیرد، بهتر می توان از آن نتیجه گیر گرفتدر همین راستان وظیفه انتقال این بیانات به طور صحیح بر عهده ماست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود