4 خرداد 1391
شماره خبر: 7327

ليگ داخلي تيراندازي استان البرز پیگیری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ليگ داخلي تيراندازي استان البرز پیگیری شد

سپیدار آنلاین: تيراندازان البرزی با حضور در سالن مالك اشتر استان البرز به ميزباني تيم شهيد كريمي وقار هفته پنجم ليگ داخل استان را پشت سر گذاشتند.
به نقل از روابط عمومی هیات تیر اندازی استان ،طي رقابت در هفته پنجم مسابقات ليگ، در رشته انفرادي تفنگ، عباس قراگوزلو (ميثاق) توانست با كسب 394 امتياز رتبه نخست اين رشته را كسب كند، آرش مولانا (ثابت هدف پارس الف) با كسب 381 امتياز رتبه دوم و قاسمعلي تيموري (ثابت هدف پارس الف) با 381 امتياز رتبه سوم اين رقابت ها را كسب كردند.
همچنين در رشته انفرادي تپانچه، محمدعلي پساويده (ميثاق) با كسب 381 امتياز گوي سبقت را از سايرين ربود و مقام اول اين رشته را به خود اختصاص داد، مصطفي نصيري (ميثاق) با 379 امتياز مقام دوم را از آن خود كرد و محمد خزايي (كريمي) با كسب 374 امتياز مقام سوم را به دست آوردند. در ادامه اين رقابت ها، در رشته تيمي تفنگ بادي، تيم ميثاق با 1142 امتياز ، تيم ثابت هدف پارس الف با 1140 امتياز و تيم ثابت هدف پارس ب با 1117 امتياز مقام هاي اول تا سوم اين رشته را كسب كردند. اضافه مي شود در رشته تيمي تپانچه بادي، تيم ميثاق با كسب 1123 امتياز مقام اول، تيم ثابت هدف پارس الف با كسب 1094 امتياز مقام دوم و تيم مالك اشتر با 1085 امتياز مقام سومي اين رقابت ها را از آن خود كردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود