24 اسفند 1390
شماره خبر: 5775

مقابل تراکتورسازی‌ دفاعی بازی نخواهیم کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مقابل تراکتورسازی‌ دفاعی بازی نخواهیم کرد

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در دیدار با تراکتورسازی تبریز میزبان هستیم و دلیلی برای انجام بازی تدافعی نخواهیم داشت.
مرتضی ابراهیمی اظهار داشت: ما از فرصت تعطیلات موقت لیگ‌ برتر برای برطرف کردن نقاط ضعف خود استفاده کرده و خوشبختانه در این زمینه موفق هم بودیم. وی تصریح کرد: پیروزی پر گل 5 بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در حقیقت مزد تلاشی بود که بازیکنان ما به صورت خستگی‌ ناپذیر طی یک ماه اخیر انجام دادند.
* پیروزی برابر فجر حادثه نبود
این بازیکن با تجربه فوتبال کشورمان ادامه داد: برخی از رسانه‌ها در تحلیل‌های خود نوشته بودند که پیروزی سایپا با نتیجه پر گل اتفاقی بوده و فجر سپاسی شیراز در بازی فوق پر اشتباه ظاهر شده است. ابراهیمی تاکید کرد: این تحلیل‌ها با واقعیت تفاوت دارد و بازیکنان سایپا در این دیدار توانایی‌های خود را به اثبات رساندند.
* برای تراکتورسازی هم برنامه داریم
وی افزود: برای اینکه این توانایی را بار دیگر ثابت کنیم، به دنبال کسب هر سه امتیاز برابر تراکتورسازی تبریز تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ‌ برتر هستیم. ابراهیمی اظهار داشت: در حال حاضر شاگردان امیر قلعه‌نویی شرایط خوبی دارند و در هفته گذشته نیز توانستند سپاهان را مغلوب کنند. وی تاکید کرد: نتایج خوب، بازیکنان مطرح و کادر فنی توانمند تبریزی‌ها ما را به نمی‌ترساند و سایپای البرز برای این بازی نیز برنامه دارد. مدافع تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال گفت: در این دیدار ما برای پیروزی به میدان رفته و هرگز به دنبال یک امتیاز نخواهیم بود. ابراهیمی تاکید کرد: توانایی شکست دادن تراکتورسازی را داریم و اگر بازیکنان سایپا بازی که مقابل فجر انجام دادند را در این دیدار نیز به نمایش بگذارند، پیروز میدان خواهیم بود. دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سایپای البرز روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود