4 اسفند 1390
شماره خبر: 5120

سایپای البرز صدرنشین ماند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپای البرز صدرنشین ماند

دهمین هفته لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در مهمترین دیدارها با پیروزی سایپا، شهرداری ارومیه و کاله مازندران همراه بود.
این رقابت ها با انجام هفت دیدار در هفت شهر پیگیری شد که در این هفته از بازیها، مناطق نفت خیز 3 بر 1 مقابل نوین کشاورز شکست را پذیرا شد. سایپای البرز با اقتدار و با کسب نتیجه 3 بر صفر پیکان را شکست داد، پیشگامان کویر 3 بر 1 مقابل شهرداری ارومیه مغلوب شد، شهرداری تبریز 3 بر 1 مغلوب آلومینیوم المهدی شد، دو تیم گیتی پسند و هاوش گنبد مقابل هم صف آرایی کردند که در یک دیدار زیبا این تیم گیتی پسند بود که مقتدرانه مقابل هاوش گنبد به برتری 3 بر صفر دست یافت. میزان خراسان 3 بر 2 کرمان را شکست داد و در آخرین بازی هفته دو تیم کاله و باریج اسانس مقابل هم به میدان رفتند که در این دیدار زیبا کاله مازندران 3 بر 2 باریج اسانس را مغلوب کرد و خود پیروز میدان شد.
تا پایان هفته هفتم از دور برگشت، تیم سایپای البرز کماکان صدر نشین شد و دو تیم کاله مازندران و پیکان به ترتیب در رده های بعدی جای گرفتند.
اطلاعیه ثبت نام کاندیداتوری ریاست هیئت قایقرانی استان البرز
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز درنظر دارد مجمع انتخاب ریاست هیئت قایقرانی را برگزار کند، بدینوسیله از علاقمندان و داوطلبان برای کاندیداتوری ریاست هیئت دعوت بعمل می آید.
سایپای البرز با 60 امتیاز صدر نشین است
یازدهمین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با صدر نشینی سایپای البرز همراه بود. این هفته از رقابت ها، با انجام شش دیدار در شش شهر برگزار شد که تا پایان هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال ، تیم سایپا البرز کماکان صدر نشینی خود را حفظ کرد و دو تیم پیکان و کاله مازندران رده ی دوم و سوم جای گرفتند. در این هفته از بازیها تیم های پیشگامان کویر یزد، پیکان، سایپای البرز، آلومینیوم المهدی، کرمان و باریج اسانس مقابل حریفان خود به برتری دست یافت.
برگزاری مسابقات پرورش اندام در ساوجبلاغ
مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی شهرستان ساوجبلاغ با حضور 117 ورزشکار برگزار شد. مسابقات پرورش اندام در 20 وزن در رده ی سنی جوانان و بزرگسالان در سالن 1200 نفری هشتگرد برگزار شد که در مقام های تیمی جوانان، باشگاه آکادمی بر سکوی نخست ایستاد.
ژیمناستیک کاران آرشام قهرمان لیگ دسته یک کشور شد
سومین مرحله مسابقات ژیمناستیک لیگ دسته یک کشور، با قهرمانی تیم فرهنگی ورزشی آرشام ( تن ماهی ماسی اشتهارد البرز) پایان یافت. در پایان این دوره از مسابقات تن ماهی ماسی اشتهارد بر سکوی نخست ایستاد، خلیج فارس نائب قهرمان شد و تیم شرکت شهرکهای صنعتی همدان مقام سوم را کسب کرد، در بخش انفرادی از استان البرز، در حرکات زمین ، سروش پودلان مقام اول ، در رشته خرک حلقه، سروش پودلان و میثم سلطان آبادی مشترکا اول، در دار حلقه، سروش پودلان و میثم سلطان آبادی به مقام دوم دست یافتند، در پرش خرک، سروش پودلان قهرمان شد و عرفان بابایی مقام سوم را کسب کرد، پارالل علی زیرکی مقام اول را به خود اختصاص داد و سروش پودلان مقام سوم را از آن خود کرد.
تیم شهدای شهرستانک قهرمان شد
پرونده مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای بخش آسارا با قهرمانی تیم شهدای شهرستانک بسته شد. در این مسابقات که با حضور 10 تیم از مناطق مختلف بخش برگزار شده بود، تیم ها در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند، در پایان تیم شهدای شهرستانک توانست با شکست تیم هشدای آزاد بر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و تیم های شهدای آزادبر و پیشکسوتان ولایترود نیز مقامهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در روز پایانی این مسابقات، مراسم اختتامیه باشکوهی از سوی هیات والیبال بخش آسارا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان بخش آسارا و استان البرز برگزار شد که از تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.
عظیم زاده رئیس هیئت اسکواش ساوجبلاغ شد
شهردار هشتگرد به عنوان رئیس هیات اسکواش ساوجبلاغ منصوب شد. میرواحدی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، کثیری سرپرست امور حقوقی و املاک اداره کل، بهارک شینا سرپرست هیئت اسکواش استان البرز برگزار شد، عظیم زاده شهردار هشتگرد به عنوان رئیس هیئت اسکواش ساوجبلاغ منصوب شد.
در این جلسه حکم مربوطه از سوی بهارک شینا سرپرست هیئت اسکواش البرز و عظیم زاده اهداء شد.
کاراته کاهای جوان البرزی قهرمان شدند
کاراته کاهای جوان البرزی کاپ قهرمانی مسابقات کشوری را از آن خود کردند. مسابقات کاراته قهرمانی جوانان کشور به میزبانی تبریز برگزار شد که پس از رقابت نزدیک و نفس گیر کاراته کاها، تیم استان البرز با غلبه بر حریفان خود سکوی نخست را به خود اختصاص داد، آذربایجان غربی نایب قهرمان شد و دو تیم استان تهران و فارس به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
اطلاعیه ثبت نام کاندیداتوری ریاست هیئت شمشیر بازی استان البرز
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز درنظر دارد مجمع انتخاب ریاست هیئت شمشیر بازی را برگزار کند لذا بدینوسیله از علاقمندان و داوطلبان برای کاندیداتوری ریاست هیئت دعوت بعمل می آید.
فرهاد کرج ذوب آهن اردبیل را در هم کوبید
در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جوانان کشور تیم فرهاد کرج موفق شد با نتیجه 3 بر صفر ذوب آهن اردبیل را در هم بکوبد. در این مسابقه که به میزبانی اردبیل برگزار شد شاگردان محمد رضا ربیعی موفق شدند با گلهای سید حبیب حسینی ( دو گل ) و جواد چرخه با سه گل ذوب آهن اردبیل را شکست دهند. فرهاد کرج با این نتیجه در پایان دور رفت رقابتها در جایگاه دوم گروه 4 به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود